بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69755
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 15 آذر 02 7:41 ب.ظ

با مشارکت شرکت جم صنعت کاران و شهرداری کنگان بازارچه یلدایی خیریه مهرآور کنگان برپا شد

ثلاث- با مشارکت شرکت جم صنعت کاران و شهرداری کنگان بازارچه یلدایی خیریه مهرآور کنگان برپا شد

 

مریم عسکری زاده مدیر عامل موسسه خیریه مهر آور کنگان در حاشیه این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازارچه یلدایی خیریه مهرآور کنگان با حضور و همراهی مردم و مسئولین شهرستان کنگان کار خود را از ۱۲ اذر ماه ۱۴۰۲ آغاز کرد و تا ۲۰ آذر ماه ادامه دارد.

وی عنوان کرد: شرکت جم صنعت کاران برای دومین سال پیاپی و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و این کار خیر خواهانه در بخشی از دائر کردن این نمایشگاه مشارکت کرده است که جا دارد به سهم خود و مددجویان تحت پوشش این موسسه خیریه از مدیر عامل این شرکت قدردانی نماییم.

عکسری زاده از حمایت شهرداری و شورای اسلامی کنگان برای در اختیار قرار دادن مکان و همکاری در برپایی این نمایشگاه نیز به شکل ویژه قدردانی نمود.

مدیر عامل خیریه مهرآوران کنگان افزود: این نمایشگاه دارای ۲۷ غرفه است که شامل: صنایع دستی، مواد غذایی، هنرهای بومی و محلی و … می باشد ؛ همچنین با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان غرفه سلامت در کنار بازارچه به صورت رایگان جهت غربالگری فشارخون و دیابت بالا در خدمت مردم عزیز می باشد .

وی گفت: درآمد حاصل از‌ این بازارچه صرف خرید بسته های غذایی جهت توزیع در شبِ یلدا بین خانواده های تحت پوشش خیریه خواهد شد. … … این بازارچه از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۰ آذر از ساعت ۱۶ الی ۲۱ آذرماه جنب اداره بندر پذیرای میهمانان و بازدیدکنندگان می باشد.

ثلاث:  موسسه خیریه مهرآور کنگان از خیریه های بسیار فعال در استان بوشهر به شمار می اید.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن