بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69501
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 28 مهر 02 10:38 ب.ظ

افتخار آفرینی فرزند پرسنل جم صنعت کاران در مسابقات جهانی کشتی فرنگی/ مدیران جم صنعت کاران از علیرضا مهمدی تجلیل کردند

ثلاث- با حضور تعدادی از مدیران شرکت جم صنعتکاران طی مراسمی از علیرضا مهمدی نایب قهرمان کشتی فرنگی جهان تجلیل به عمل آمد.

 

ثلاث به نقل از روابط عمومی شرکت جم صنعت کاران، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ۳۰ شهریور الی ۲ مهرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با یک طلا، یک نقره و سه برنز نایب قهرمان دنیا شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم علیرضا مهمدی بر روی تشک رفت و با غلبه بر حریفان خود به فینال راه پیدا کرد. مهمدی در فینال این رقابت ها ، با وجود شایستگی، کشتی را به حرف نامدار آذربایجانی خود واگذار کرد و نایب قهرمان جهان شد.

امروز با حضور  تعداد از مدیران شرکت جم صنعتکاران طی مراسمی از علیرضا مهمدی نایب قهرمان کشتی فرنگی جهان تجلیل به عمل آمد.

علیرضا مهمدی فرزند “عزیز خون مهمدی” از پرسنل زحمت کش واحد اسکلت فلزی شرکت جم صنعت کاران می باشد.

مدیر عامل شرکت جم صنعت کاران در این مراسم ضمن عرض تبریک به علیرضا مهمدی، اظهار داشت: ورزش یک مقوله زیرساختی و پایه ای است.

همه ما برای اینکه در موقعیت شغلی خود بتوانیم مسیر موفقیت را راحت تر طی کنیم، به نشاط و سلامتی نیاز داریم.

مهندس علی ابراهیم زاده، ورزش را یکی از اصلی ترین عوامل ایجاد نشاط، انگیزه و سلامتی جسم دانست و افزود: با توجه به اهمیت مقوله ورزش برای جامعه، شرکت جم صنعت کاران نیز از پرسنل و خانواده ورزشکار این عزیزان در ابعاد مختلف مخصوصا در بُعد ورزش قهرمانی، حمایت مادی و معنوی میکند.

وی عنوان کرد: این موفقیت ارزشمند را به خانواده بزرگ شرکت جم صنعت کاران تبریک عرض میکنم و ان شالله شاهد تداوم این موفقیت ها توسط این ورزشکار و سایر ورزشکاران این شرکت در سطوح ملی و بین المللی باشیم.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن