بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69587
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 12 آبان 02 11:29 ب.ظ

شرکت جم صنعتکاران بازوی توانمند ارزش آفرینان

ثلاث-  شرکت جم صنعت کاران همواره بر اساس شعار خود که «جم صنعت کاران یاریگرارزش آفرینان» است، حرکت کرده و پروژه های خود را بر اساس این اصل مهم پیش برده است.

شرکت جم صنعت کاران همواره بر اساس شعار خود که «جم صنعت کاران یاریگرارزش آفرینان» است، حرکت کرده و پروژه های خود را بر اساس این اصل مهم پیش برده است.

این شرکت با توجه به خدمات ارزشمند نیروهای متخصص خود، به شکل موثر از انجام تعمیرات اساسی برخی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس پشتیبانی کرده از جمله تعمیرات اساسی(اورهال) مجتمع پتروشیمی جم از تاریخ ۱ آبان ماه ۱۴۰۲ به مدت ۳۵ روز برنامه‌ریزی شده و قرار است در این بازه زمانی صورت پذیرد.

از  اجرای پروژه های حیاتی شرکت جم صنعت کاران در این اورهال عبارتند از :

عملیات اصلاح سامانه فلر مجتمع -تعویض تیپ فلر واحد الفین.

-عملیات برقراری اتصالات نهایی پروژه جایگزینی خطوط آب خنک کننده مجتمع پتروشیمی جم -عملیات داربست‌بندی مورد نیاز تعمیرات اساسی در موقعیت واحدهای الفین، مخازن و آفسایت مجتمع.

تامین قریب به ۵۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین نظیر: جرثقیل ۴۵۰ تن .

همچنین عملیات تعمیرات اساسی در پتروشیمی جم پیلن شامل: فعالیت‌های داربست‌بندی، رنگ‌آمیزی، عملیات پایپینگ، تعمیرات مبدل‌ها و ولوها و همچنین تامین ماشین‌آلات سنگین  را می توان به عنوان بخشی ازفعالیت های اساسی این شرکت(جم صنعت کاران) می باشد.

باید یاد آور شویم که شرکت جم صنعتکاران با تربیت و آموزش نیروهای متخصص در سطح مجتمع های صنعتی و پتروشیمی منطقه توانسته موفقیت های چشمگیری در زمینه انجام تعمیرات و اورهال به انجام برساند که اهمیت تعمیرات دوره‌ای پیش‌بینی شده (اورهال) در آمادگی واحدها، رفع موانع تولید، افزایش تولید و بهره‌وری واحدهای تولیدی می‌باشد.

شایان ذکر است فرآیند اورهال یا تعمیرات اساسی، عملیاتی حساس و مهم به لحاظ رساندن تجهیزات و قطعات پالایشگاهی به شرایط سلامت کامل است که بازسازی دستگاه‌های فرسوده و مستهلک را در محل نصب شده ممکن می‌کند و در صورت اجرای درست و اصولی، از بسیاری هزینه‌های اضافی تعویض قطعات جلوگیری نموده و منجر به افزایش تولید و بهروری خواهد شد./ منبع: روابط عمومی شرکت جم صنعت کاران

 

 

 

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن