بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69654
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 5 آبان 02 6:37 ب.ظ

آغاز تعمیرات اساسی پتروشیمی جم و شرکت جم پیلن توسط جم صنعت کاران

به گزارش روابط عمومی شرکت جم صنعت کاران، برنامه تعمیرات اساسی(اورهال) مجتمع پتروشیمی جم از تاریخ ۱ آبان ماه ۱۴۰۲ به مدت ۳۵ روز برنامه‌ریزی شده و قرار است مطابق با همین برنامه توسط شرکت جم صنعت کاران انجام گیرد. عمده فعالیت شرکت جم صنعتکاران در اورهال شرکت پتروشیمی جم و شرکت پتروشیمی جم پیلن […]


به گزارش روابط عمومی شرکت جم صنعت کاران، برنامه تعمیرات اساسی(اورهال) مجتمع پتروشیمی جم از تاریخ ۱ آبان ماه ۱۴۰۲ به مدت ۳۵ روز برنامه‌ریزی شده و قرار است مطابق با همین برنامه توسط شرکت جم صنعت کاران انجام گیرد.
عمده فعالیت شرکت جم صنعتکاران در اورهال شرکت پتروشیمی جم و شرکت پتروشیمی جم پیلن از یکم آبان تا پنجم اذرماه عبارتند از :
-عملیات اصلاح سامانه فلر مجتمع پتروشیمی جم شامل تعویض تیپ فلر واحد الفین، واحدهای پایین‌دستی و MEG در کلیه دیسیپلین‌های کاری.
-عملیات برقراری اتصالات نهایی پروژه جایگزینی خطوط آب خنک کننده مجتمع پتروشیمی جم از GRP به کربن استیل در سه موقعیت کاری.
-عملیات داربست‌بندی مورد نیاز تعمیرات اساسی در موقعیت واحدهای الفین، مخازن و آفسایت پتروشیمی جم.
-تامین قریب به ۵۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین مورد نیاز عملیات تعمیرات اساسی پتروشیمی جم نظیر: جرثقیل ۴۵۰ تن مورد استفاده در نصب Cold Box واحد الفین.
عملیات تعمیرات اساسی در پتروشیمی جم پیلن شامل فعالیت‌های داربست‌بندی، رنگ‌آمیزی، عملیات پایپینگ، تعمیرات مبدل‌ها و ولوها و همچنین تامین ماشین‌آلات سنگین می باشد.
شرکت جم صنعتکاران با تربیت و آموزش نیروهای متخصص در سطح مجتمع های صنعتی و پتروشیمی منطقه توانسته موفقیت های چشمگیری در زمینه انجام تعمیرات و اورهال به انجام برساند.
اهمیت تعمیرات دوره‌ای پیش‌بینی شده (اورهال) در آمادگی واحدها، رفع موانع تولید، افزایش تولید و بهره‌وری واحدهای تولیدی می‌باشد.
شایان ذکر است فرآیند اورهال یا تعمیرات اساسی، عملیاتی حساس و مهم به لحاظ رساندن تجهیزات و قطعات پالایشگاهی به شرایط سلامت کامل است که بازسازی دستگاه‌های فرسوده و مستهلک را در محل نصب شده ممکن می‌کند و در صورت اجرای درست و اصولی، از بسیاری هزینه‌های اضافی تعویض قطعات جلوگیری نموده و منجر به افزایش تولید و بهروری خواهد شد.

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن