بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69657
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 25 آبان 02 7:22 ب.ظ

نخستین داروخانه بندر شیرینو افتتاح شد

ثلاث- نخستین داروخانه بندر شیرینو که از نیازهای ضروری مردم بود افتتاح شد.

 

ابراهیم بهمنی، رئیس شورای اسلامی شهر شیرینو در حاشیه افتتاح این داروخانه گفت: نخستین داروخانه بندر شیرینو که از نیازهای ضروری مردم بود افتتاح شد.

بهمنی، رئیس شورای اسلامی شهر شیرینو گفت: شاکریم خداوند را که بالاخره پس از ماه ها تلاش و پیگیری، یکی از خدمات درمانی، برای سلامت ساکنین شهر شیرینو فراهم شد.  تشکر میکنیم از خانم دکتر رحیمی بابت قبول زحمت مسئولیت فنی داروخانه و همچنین اعضای محترم شورا، عزیزان پاسگاه انتظامی و مسئولین محل در جهت همکاری در تاسیس این داروخانه.

بهمنی افزود: در ابتدای مسئولیت خود تصور می کردم بیکاری مشکل حاد این شهر است اما متوجه شدم نبود خدمات درمانی یکی از مهمترین و حادترین مطالبه های مردم می باشد.

وی ادامه داد: این حق مسلم مردم این شهر است که از امکانات حوزه بهداشت و درمان به صورت بهتر و شایسته استفاده کنند.

بهمنی در پایان گفت: الحمدالله با پیگیری های صورت گرفته، خدمات درمانی در شهر شیرینو در حال بهبود می باشد و امیدوار هستیم به زودی درمانگاه امام رضا (ع) شیرینو افتتاح شود.

وی در پایان عنوان کرد: جا دارد، از جناب آقای دکتر سید عماد علوی سرمایه گذار بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای همکاری در صدور مجوزات لازم تشکر کنم.

***

به گزارش هفته نامه استانی ثلاث جنوب، شیرینو به عنوان یک منطقه پر تردد با تراکم جمعیتی بالا در شهرستان کنگان و در قلب منطقه پارس جنوبی قرار دارد. با پیگیری های هوشمندانه و خستگی ناپذیر مسئولین این شهر ، شامل شورای اسلامی شیرینو، دهیار شیرینو، همچنین پیگیری های همیشگی و موثر حجت الاسلام عاشوری امام جمعه بخش سیراف و همچنین مسئولین شهرستانی، به ویژه فرمانداری شهرستان کنگان، شیرینو در مسیر درست توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

پازل های اول توسعه در شیرینو گذاشته شده است.  به نظر می رسد شیرینو در یک دهه آینده  به یکی از شهرهای مهم استان  تبدیل خواهد شد. در این مسیر نیاز است برخی از مشکلات کنونی این شهر که بعضا سال ها روی زمین مانده و از دست مسئولین شهری و شهرستانی خارج است، رفع شود. در این خصوص تحلیل و یادداشتی جداگانه [ در شماره های اینده ] منتشر خواهیم کرد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن