بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69723
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 10 آذر 02 5:55 ب.ظ

کمبود معلم در مدارس «شیرینو» رفع شود/ لزوم تقویت زیرساخت‌های برق

ثلاث- رئیس شورای اسلامی شهر شیرینو گفت: شرایط کمبود معلم در کشور، استان و شهرستان را درک می‌کنیم اما دانش آموزان چه گناهی کردند. کمتر از چند هفته دیگر به فصل امتحانات مانده و نیازمند تکمیل کادر آموزشی در شیرینو است.

ابراهیم بهمنی در نشست با فرماندار کنگان در خصوص کمبود معلم در مدارس شیرینو اظهار داشت: شرایط کمبود معلم در کشور، استان و شهرستان را درک می‌کنیم اما دانش آموزان چه گناهی کردند. کمتر از چند هفته دیگر به فصل امتحانات مانده و نیازمند تکمیل کادر آموزشی در شیرینو است.

وی اضافه کرد: برخی از دروس تا هفته گذشته یک جلسه هم تدریس نشده بود و چطور توقع داریم دانش آموز نمره آن درس را کامل بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیرینو گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ساختمان مرکز جامع سلامت امام رضا (ع) شیرینو آماده شده است و کسری‌ها مثل سیستم سرمایشی و تجهیز مرکز باید حل شود.

برق شیرینو تقویت شود

بهمنی با تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت برق در شیرینو گفت: ۲ ترانس و خط انتقال برای مدرسه ۱۲ فروردین و مرکز جامع سلامت از پروژه‌های ضروری است پیگیری لازم برای تسریع در انجام این پروژه انجام شود، همچنین در گذشته مقرر بود هشت ترانس برق به شبکه برق این شهر افزوده شود ولی متأسفانه بنا به دلایل نامعلوم به ۶ ترانس کاهش یافته است.

وی با اشاره به موضوع حریم ۶۰ متری سواحل بندر شیرینو افزود: بارها مسئله بازگشایی حریم دریا را به مسئولین اطلاع داده ایم، متأسفانه اقدام لازم و شایسته در برخی از نقاط انجام نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیرینو بیان کرد: حریم ۲۵۰ متری لوله گاز ترش در بالادست شهر به قسمت اعظمی از زمین‌های مردم لطمه وارد کرده و هیچ دستگاهی پاسخگو این مشکل نیست و نیاز است دستگاه‌های اجرایی و قضائی مشکل مردم را مرتفع کنند.

بهمنی ضمن تشکر از فرماندار و رئیس کل دادگستری استان گفت: سال‌ها مردم شیرینو مشکل صدور سند و تک برگ کردن سندهای خود داشته اند که با ورود فرماندار و رئیس کل دادگستری استان بوشهر مشکل به زودی مرتفع خواهد شد.

لزوم اشتغال جوانان بومی

بهمنی ضمن تاکید بر عدم بکارگیری نیروهای جوان شیرینو در صنعت گفت: زیبنده صنعتی که آب، خاک و هوای مردم را گرفته نیست فرزندان بومی منطقه بیکار باشند، نیازمند تلاش بیشتری از سوی دستگاه‌های نظارتی و اجرایی است.

وی ادامه داد: مدرسه‌ای در محله سهیل شیرینو در هفته دولت در سال ۱۴۰۰ کلنگ زنی شد متأسفانه تا کنون پیشرفتی نداشته الحمدالله امید است در هفته جاری طبق قول مدیرکل محترم نوسازی پروژه مجدد شروع به کار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیرینو خاطرنشان کرد: قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر در برخی از شرکت‌ها اجرایی شده و اکثر شرکت‌ها راکد مانده است و نیاز است مدیران صنایع به انجام این اقدام اهتمام ورزند.

در این نشست مسائل دیگری مثل مشکل آب در شیرینو به ویژه محله سهیل، المان شهدا، درختکاری و بحث محیط زیست، زمین چمنی که از سال ۱۳۹۷ تا کنون افتتاح نشده، احداث سالن چند منظوره ورزشی ویژه بانوان و ورزش‌های انفرادی و احداث پانسیون پزشک مرکز جامع سلامت پیگیری شد.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن