بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66821
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 23 دی 00 5:47 ب.ظ

اعتراض عضو شورای اسلامی بخش سیراف نسبت به تصمیم استاندار:

انتصاب یک نیرو از دورترین نقطه استان نسبت به پارس جنوبی عادلانه نیست/ لطفا به خواسته مردم جنوب استان احترام بگذارید

ثلاث- عضو شورای اسلامی بخش سیراف گفت: جناب استاندار موج نارضایتی مردم را در فضای مجازی و حقیقی با چشم خود دیده ایم این انتخاب شایسته هم اگر باشد نارضایتی مردم در بر دارد لطفا در این انتخاب تجدید نظر فرمایید.

ابراهیم بهمنی ، عضو شورای اسلامی بخش سیراف نسبت به تصمیم اخیر استاندار برای انتصاب نماینده استانداری در شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس واکنش نشان داد و گفت: شورای راهبردی پتروشیمی ها  همسو  با مسئولیت های اجتماعی: جناب استاندار موج نارضایتی مردم را در فضای مجازی و حقیقی با چشم خود دیده ایم این انتخاب شایسته هم اگر باشد نارضایتی مردم در بر دارد لطفا در این انتخاب تجدید نظر فرمایید.

متاسفانه این روزها بعضی از انتصابات در کشور نه اهلیت لازم دارد و نه شانیت و به مصداق فذکر با صراحت اعلام می‌کنم تا دیر نشده در این انتصاب تجدیدنظر کنید مردم از نظام خسته نیستند مردم از فساد، تبعیض و فقر زاییده ظلم و بی عدالتی خسته اند.

جناب استاندار شما در برنامه زنده تلویزیونی خود را خادم مردم خوانده اید، لطفا به خواسته مردم احترام بگذارید.

اگر مسئولین به مردم بزرگوار و نخبگان ارزشمند بومی شهرستان توجه جدی نکنند ممکن است خدای ناکرده در شهرستان وحدت ارزشمند ی که تاکنون حفظ شده کم رنگ شودوجامعه متضرر شود

انتصاب یک نیرو از دورترین نقطه که کمترین اثر میزبانی و تحمل تاثیرات همه جانبه ونابوده کننده صنعت را بخود ندیده ، بعنوان نماینده ی کارگزار ارشد استان در شورای راهبردی پتروشیمی ، با روح عدالت، آیا انصاف وشایسته سالاری و قدرشناسی از میزبانان محروم صنعت ، سازگار است؟

به قول امام راحل سید روح‌الله خمینی (ره) : ما فرض می‌کنیم که شاه خیلی هم مرد صالحی ـ فرض کنید ـ باشد، خیلی هم آدم صحیحی باشد، خیلی هم خدمتگزار به مردم باشد، خوب وقتی مردم یک خدمتگزاری را نخواستند باید کنار برود.

و در آخر مراتب سپاس خودرا ازتلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی درزمینه پیش بردن اهداف استان و کشور اعلام می نمایم.برای شما در تمام عرصه های زندگی و خدمت آرزوی موفقیت و بهروزی می‌نمایم.

با تشکر و احترا

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن