بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 70193
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 29 شهریور 02 11:07 ب.ظ

با حکم مدیرعامل شستان؛ یک جوان نخبه‌ صنعت پتروشیمی مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه منصوب شد

به گزارش روابط‌عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه؛ با حکم مدیرعامل شرکت شستان ؛ دکتر محمد سجاد باتمانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی مخازن سبز عسلویه شد. دوره تحول در شرکت‌ های زیر مجموعه شستان با بهره‌گیری توامان از نیروهای توانمند و باتجربه و در کنار آن نیروی جوان و متعهد و با انگیزه ادامه دارد. طی […]

به گزارش روابط‌عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه؛ با حکم مدیرعامل شرکت شستان ؛ دکتر محمد سجاد باتمانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی مخازن سبز عسلویه شد.

دوره تحول در شرکت‌ های زیر مجموعه شستان با بهره‌گیری توامان از نیروهای توانمند و باتجربه و در کنار آن نیروی جوان و متعهد و با انگیزه ادامه دارد.

طی دوره مدیریتی جدید نیز همین مسیر برای شرکت‌های گروه شستان انتخاب شده و همچنین حداکثر استفاده از نیروهای درون گروهی نیز در اولویت قرار دارد.

در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و جوان گرایی در دولت سیزدهم وبا اعتماد مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شـستان دکتر محمد سجاد باتمانی از جوانان نخبه به سمت مدیرعامل این شرکت منصوب شد.

دکتر محمد سجاد باتمانی تحصیلکرده دکتری بازرگانی و مهندسی نفت می باشد که عضویت در هیات مدیره و مدیریت شرکت های اقتصادی و پتروشیمی در کارنامه دارد.

مهندس یزدانی کاشانی مدیرعامل سابق شرکت مخازن سبز پتروشیمی؛ سرپرست شرکت‌ پتروشیمی گلستان شد و مهندس انصاری سرپرست شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه نیز با حکم مدیرعامل شرکت شستان ؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی بدر شرق شد.

روابط‌عمومی شرکت ضمن تبریک انتصاب دکتر باتمانی در مدیرعاملی این شرکت، از تلاش‌های مهندس انصاری و مهندس یزدانی کاشانی در مدیرعاملی و سرپرست شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه تقدیر و تشکر می‌کند و برای ایشان در پست های جدید آرزوی توفیق دارد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن