بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69091
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 5 تیر 02 10:34 ق.ظ

افتخاری بزرگ برای مخازن سبز پتروشیمی عسلویه ؛

مدیر منابع انسانی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به عنوان مدیر برتر در حوزه منابع انسانی انتخاب شد

ثلاث- مدیر منابع انسانی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به عنوان مدیر برتر در حوزه منابع انسانی انتخاب شد.

 

 

 

به گزارش هفته نامه استانی ثلاث جنوب:  در آئینی با حضور فرماندار شهرستان عسلویه، اعضاء کمیسیون کارگری، مدیران عامل شرکت های پتروشیمی منطقه پارس، مدیریت اداره کار و اشتغال  سازمان منطقه ویژه و مدیران منابع انسانی شرکت های مستقر در منطقه پارس جنوبی، از مدیران برتر در حوزه منابع انسانی تجلیل شد.

در این مراسم با حضور مهندس یزدانی مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه، از جناب آقای مهندس احسان ژیان، مدیر منابع انسانی شرکت پتروشیمی مخازن سبز عسلویه برای ارائه خدمات مطلوب و مدیریت شایسته در حوزه منابع انسانی به عنوان مدیر برتر در حوزه منابع انسانی شرکت های صنعتی مستقر در منطقه  تجلیل به عمل آمد. معیار انتخاب مدیران برتر انجام طرح طبقه بندی مشاغل، رعایت الزامات جذب در منطقه، اجرای آیین نامه انضباطی در کارگاه، رعایت قوانین و مقررات کار  و تعامل با اداره کار و اشتغال سازمان منطقه ویژه می باشد که تمامی موارد به صورت کامل در شرکت پتروشیمی مخازن سبز عسلویه به مدیریت آقای مهندس ژیان، رعایت شده است. در پایان مراسم، مدیر منابع انسانی شرکت پتروشیمی مخازن سبز عسلویه این موفقیت را به تمامی مدیران و کارکنان شرکت تبریک گفته و اذعان داشته این مهم با حمایت های مدیرعامل محترم این شرکت  جناب آقای مهندس یزدانی و انجام کارهای تیمی، تلاش و سخت کوشی همکاران حوزه منابع انسانی و همچنین حمایت های مدیر سرمایه انسانی پتروشیمی مخازن سبز و مدیریت اداره کار و خدمات اشتغال منطقه بدست آمده است.

مجتمع مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، بزرگترین طرح ذخیره سازی و صادرات فرآورده های پتروشیمیایی کشور است.

 

 

****************

****************

ثلاث، اولین سایت خبری دارای مجوز در جنوب استان بوشهر است. لطفا نظر خود را در خصوص خبر بالا و سایر خبرهای این رسانه با ما به اشتراک بگذارید.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن