بروز شده در : شنبه 16 تیر 1403 ساعت 12:06 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 7927
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 29 آبان 93 6:40 ق.ظ

معارفه روئسای اداره ورزش و جوانان دشتستان/ حاجیانی به استان می رود

ثلاث – مراسم تودیع و معارفه روئسای اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان بعدازظهر چهارشنبه ۲۸ آبان ماه با حضور فرماندار و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و جمعی از مسئولین شهرستان و همچنین جمع کثیری از ورزشکاران و ورزش دوستان دشتستان در محل کانون امام خمینی(ره) برازجان برگزار شد.

فرماندار دشتستان: تخصیص ۶۰ میلیارد ریال به تکمیل ۴۵ پروژه ورزشی
فرماندار دشتستان در این مراسم ضمن تسلیت شهادت امام زین العابدین(ع) گفت: خوشحالم امروز شاهد بهبود و ارتقاء یکی از مطالبات اجتماعی مردم دشتستان هستم.
وی با اشاره به اهمیت ورزش در ایجاد نشاط، سلامتی، تندرستی و پویایی جامعه گفت: ورزش علاوه بر ایجاد نشاط، سلامتی، تندرستی و پویایی  در جامعه، زمینه فعالیت های مدنی را جهت توسعه یافتگی جامعه ایجاد می کند از این رو کشورهای توسعه یافته به نحو شایسته از این امر بهره می گیرند.
ارسلان زارع اظهار داشت: ورزش در کشورهایی همچون ایران که در سال های اخیر مورد تهدید آسیب های اجتماعی فراوانی بوده اند، نقشی کلیدی اجرا می کند چرا که یکی از مولفه های مهم در مقابله با آسیب های اجتماعی و ارتقای سطح شاخص های اجتماعی و تندرستی جامعه می باشد.
وی ضمن تاکید بر ایجاد شورای ورزش در دشتستان گفت: یکی از راهکارهای توسعه فرهنگی در دشتستان، تشکیل شورای ورزش می باشد تا از ظرفیت های موجود در این شهرستان استفاده بیشتری شود.
فرماندار دشتستان یکی از اهداف دولت تدبیر و امید را حمایت از ورزش و جوانان دانست و خاطر نشان کرد: در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید و حمایت از ورزش و جوانان دشتستان، ۶۰ میلیارد ریال جهت تکمیل ۴۵ پروژه ورزشی در ۹ شهر و روستاهای ۶ بخش این شهرستان در سال جاری اختصاص یافته است.
وی با اشاره به پتاسیل ورزشی بانوان دشتستانی گفت: دختران و زنان ورزشکار دشتستانی از جمله پتانسیل های خوب این شهرستان می باشند که باید با اهمیت و حمایت بیشتر به این قشر زمینه را جهت ارتقای ورزش دشتستان فراهم آوریم.
زارع خاطر نشان کرد: در مدت ۹ ماه فعالیتم به عنوان فرماندار دشتستان، شاهد تلاش های حاجیانی در سمت رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان بودم و خوشحالم که در نهایت یکی از فرزندان دشتستان که مورد تایید ورزشکاران این شهرستان است به جای وی در اداره ورزش و جوانان دشتستان منصوب می شود.

بهروزیان فرد: امروز شاهد معرفی یکی از خوشنام ترین ورزشکاران هستیم
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این مراسم ضمن تشکر از فعالیت دو ساله حاجیانی در سمت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان گفت: این تودیع و معارفه دلیل ناتوانی حاجیانی در این سمت نسیت، بلکه میخواهیم از وی در جاهای دیگری از بدنه ورزشی استفاده کنیم.
وی با اشاره به انتخاب شایسته نادر آزاده به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان اظهار داشت: امروز فردی را انتخاب کردیم که از خوشنام ترین ورزشکاران این شهرستان است.
بهروزیان فرد افزود: استان بوشهر دومین استان جوان کشور است لذا باید تلاش بیشتری در راستای حل مشکلات جوانان این استان داشت.
وی ادامه داد: سرانه ورزشی شهرستان دشتستان به ازای هر نفر ۶۸ سانتی متر مربع می باشد که شامل ۱۷ سالن ورزشی و یک استخر شنا می باشد.

حاجیانی: راضی ام که جانشینم، آزاده است، راضی ام…
علی حاجیانی نیز در مراسم تودیع خود گفت: من در بهمن ۹۱ به سمت رئیس اداره ورزش و جوانان دشتسان منصوب شدم و پیش از آن نیز در عسلویه و کنگان فعالیت های ورزشی زیادی داشتم.
وی با اشاره به وجود مشکلات مالی در دوره تصدی گری اش در این سمت گفت: متاسفانه همزمان با ورود من به این اداره، با مشکلات مالی زیادی روبرو شدم و همین امر مانعی جهت رسیدن به اهداف سازمانی ام شد.
رئیس اسبق ورزش و جوانان دشتستان ادامه داد: من از عملکرد خودم دریافتم هیئت های ورزشی دشتستان از توزیع اعتبارت رضایت دارند چرا که این توزیع بر اساس قانون و ضوابط صورت می گرفت.
وی افزود: ما در بحث نرم افزاری هیچ رکودی نداشتیم و حتی در برخی رشته ها همچون فوتبال شاهد پیشرفت هم بودیم.
وی با اشاره به پایین بودن سرانه ورزشی در شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: باید پروژه های بزرگی همچون ساخت سالن ۴ – ۵ هزار نفری ورزشی در برازجان در دستور کار اداره ورزش و جوانان این شهرستان قرار گیرد.
حاجیانی با تشکر از کلیه ادارات، ارگان های مردمی و هیئت های ورزشی دشتستان گفت: من در بدو ورودم به اداره ورزش و جوانان دشتستان از نادر آزاده مشاوره می گرفتم و وی را به عنوان مشاور خود برگزیدم، از این رو راضی ام که جانشینم آقای آزاده است.

آزاده: من در دولت خاتمی یکی از فعالترین سمن ها را داشتم
رئیس جدید اداره ورزش و جوانان دشتستان نیز در مراسم معارفه خود با اشاره به تجربه ورزشی و فرهنگی اش گفت: من از دل سمن ها بیرون آمدم، من در دولت خاتمی یکی از فعال ترین سمن های استان بوشهر را داشتم و در این عرصه فعالیت فرهنگی زیادی انجام دادم که همیشه از آن دوران به عنوان یکی از طلایی ترین دوران زندگی ام یاد می کنم.
نادر آزاده بیان داشت: دشتستان دارای استعداد و قابلیت های فراوانی است که این امر، نیازمند تلاشی مضاعف در حوزه ورزش و جوانان است.
وی ادامه داد: در بخش سخت افزاری اقدامات خوبی در سطح دشتستان صورت گرفته است اما از جهت امکانات مالی و حمایتی باید انتظار داشت تا توزیع اعتبارت استانی بر اساس توزیع جمعیت صورت گیرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان با اشاره به ورزش بانوان گفت: باید امنیت را در ورزش بانوان ایجاد کرد و با کار فرهنگی زمینه را جهت سوق بیشتر بانوان جامعه به ورزش فراهم آورد.

 

نماینده ورزشکاران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات علی حاجیانی در اداره ورزش و جوانان دشتستان و تبریک به نادر آزاده به عنوان رئیس جدید این اداره گفت: متاسفانه ما تا کنون نتوانسته ایم به نحو صحیح جوانان و ورزشکاران را به جامعه معرفی نماییم و آنگونه که باید از این نام آوران تقدیر نشده است.
علی فروغی ضمن تشکر از حمایت های اداره آموزش و پرورش دشتستان از ورزش و جوانان گفت: امیدورایم تمامی ادارات دولتی و ارگان ها با اداره ورزش و جوانان همکاری داشته باشند و با همکاری و همیاری با رئیس جدید اداره ورزش و جوانان دشتستان، زمینه را جهت رشد ورزش این شهرستان فراهم آوریم.

 

نماینده سمن ها و تشکل های مردمی نیز گفت: نادر آزاده از دیرباز با سمن های این شهرستان همکاری خوبی داشته اند از این رو خوشحالیم که فردی از جنس همین سازمان جهت اداره سمن ها انتخاب شده است.
عابدی خاطر نشان کرد: از برنامه ها و مسائلی که در NGO ها موجب دلزدگی جوانان می شود، جلوگیری کرد تا زمینه را جهت رشد این تشکل های مردمی ایجاد کرد.
در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر از زحمات علی حاجیانی تقدیر شد و حکم نادر آزاده به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان به وی اهداء گردید.

از حاشیه های این مراسم می توان به نصب بنرها و پلاکارد های خوش آمد گویی فراوان برای رئیس جدید اداره ورزش و جوانان دشتستان اشاره کرد.

در نهایت از محمد حسین زاهدی فرد نیز به عنوان داور بین المللی تقدیر شد.

تودیع و مارفه ورزش و جوانان دشتستان - حاجیانی-آزاده تودیع و مارفه ورزش و جوانان دشتستان - حاجیانی-آزاده تودیع و مارفه ورزش و جوانان دشتستان - حاجیانی-آزاده

اتحاد جنوب

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن