بروز شده در : جمعه 8 تیر 1403 ساعت 1:01 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 21309
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 4 مهر 94 12:49 ب.ظ

خواب آخر راننده پدر مسیر بردخون-دیر +تصویر

ثلاث: این حادثه در ساعت ۵صبح روز شنبه ۴ مهرماه ماه سال جاری اتفاق افتاد که بر اثر شدت جراحات وارده به راننده و آتش سوزی در خودرو ،باعث می شود راننده خودرو در دم جان خود را از دست بدهد.

به گزارش ثلاث و به نقل از پارس خلیج رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر از وقوع سانحه واژگونی یکدستگاه خودرو سواری پژو پارس در کیلومتر۱۲  بردخون به دیر خبر داد.

400

علی بهرام نژاد  گفت:واژگونی یکدستگاه سواری پژو پارس در کیلومتر ۱۲ محور بردخون به دیر (روستای مل سوخته)راننده خودرو که جوان ۲۸ ساله بنام (ع- ق) ساکن شهر بردستان جان خود را از دست داد.

وی نژاد خاطر نشان کرد: به دنبال تماس با اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر، بلافاصله نیروی های اورژانس ۱۱۵ دیر به محل وقوع حادثه اعزام شدند که متاسفانه راننده خودرو قبل از رسیدن نیروهای اورژانس ۱۱۵ دیر در محل حادثه فوت کرده بود.

بهرام نژاد اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۵صبح روز شنبه ۴ مهرماه ماه سال جاری اتفاق افتاد که  بر اثر شدت جراحات وارده به راننده و آتش سوزی در خودرو ،باعث می شود راننده خودرو در دم جان خود را از دست بدهد.

رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر یادآور شد: علت واژگونی این خودرو نامعلوم و از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

این حادثه بر اثر خواب آلودگی راننده و سرعت بالای خودرو اتفاق افتاد.

220

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. M@tin says:

    خدا رحمتش کنه.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن