بروز شده در : یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 5:40 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 70461
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 27 خرداد 03 10:43 ق.ظ

رئیس شورای اسلامی کنگان و عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان کنگان در گفتگو با ثلاث جنوب:

عوارض آلایندگی حق مسلم بر زمین مانده ای است که با گذشت ۲ و نیم سال همچنان فقط در قالب شعار و وعده باقی مانده است / صنعت مکلف به پرداخت عوارض آلایندگی است

ثلاث- رئیس شورای شهر کنگان و عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: از دی ماه ۱۴۰۰ تا کنون هیچ پولی از محل حق عوارض آلایندگی پارس جنوبی به شهرداری ها و دهیاری های شهرستان کنگان واریز نشده است.  

 

 ابوذر حسین پور رئیس شورای شهر کنگان و عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: از دی ماه ۱۴۰۰ تا کنون هیچ پولی از محل حق عوارض آلایندگی پارس جنوبی به شهرداری ها و دهیاری های شهرستان کنگان واریز نشده است.

وی افزود: بدیهی است پرداخت عوارض آلایندگی بعنوان یک حق مسلم اما بر زمین مانده می تواند تحولی شگرف در حوزه شهری و روستایی ایجاد کند . اما متاسفانه   این دو و نیم سال تاخیر در پرداخت ، موجب اخلال در خدمات دهی و تحول آفرینی توسط شهرداری ها و دهیاری ها شده است .

حسین پور ادامه داد: در نشست شورای اداری که فروردین ماه در فرمانداری کنگان و با حضور رئیس کل دادگستری استان برگزار شد همین موضوع را مطرح و در آن جلسه جناب آقای دکتر مهرانگیز از پرداخت حداقل یکهزار میلیاردی عوارض آلایندگی تا پایان اردیبهشت سخن به میان آوردند که البته تا کنون محقق نشده که امیدوارم با پیگیری مجدانه دستگاه قضایی و دیگر نهادهای موثر در این حوزه عینیت بخشیده شود./ خبرنگار: مصطفی صفایی

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن