بروز شده در : یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 5:40 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 70466
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 27 خرداد 03 10:53 ق.ظ

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم در گفتگو با ثلاث جنوب:

دو سال و نیم تاخیر در حق عوارض آلایندگی، مشکلات مالی شهرداری ها و دهیاری ها را کلان و بحرانی کرده است

ثلاث-رئیس شورای اسلامی شهرستان جم اظهار داشت: حق عوارض آلایندگی یکی از منابع درآمدی اصلی شهرداری ها و دهیاری های ما در شهرستان جم است. متاسفانه از دی ماه ۱۴۰۰ تا کنون پرداخت این حق متوقف شده و به تاخیر افتاده است.

 

 

 

حق شناس رئیس شورای اسلامی شهرستان جم در گفتگو با هفته نامه استانی ثلاث جنوب اظهار داشت:  حق عوارض آلایندگی یکی از منابع درآمدی اصلی شهرداری ها و دهیاری های ما در شهرستان جم است. متاسفانه از دی ماه ۱۴۰۰ تا کنون پرداخت این حق متوقف شده و به تاخیر افتاده است.

وی گفت: این موضوع باعث شده تا خیلی از پروژه های عام المنفعه ما نیمه تمام رها شود و یا اینکه اصلا نتوانیم پروژه های جدید و کلان جدیدی را برای استفاده عموم استارت بزنیم.

حق شناس ادامه داد: درخواست ما از همه مسئولین استانی این است که برای تعجیل در پرداخت این حق مسلم ، تلاش مضاعف نمایند زیرا مضعیت مالی شهرداری ها و دهیاری ها ما اصلا مطلوب نیست و مشکلات زیادی وجود تارد که حق الایندگی می تواند آن را حل کند.

وی تصریح کرد: ما نیز به سهم خود نسبت به تاخیر دو نیم ساله برای پرداخت حق عوارض آلایندگی صنایع مستقر در منطقه پارس، گلایه مند هستیم و انتظار داریم که مسئولین استانی نسبت به تعهد و  وعده هایی که در این خصوص داده اند، پیگیری های موثرتری داشته باشند که ان شاءالله به وصول این حق منتج شود./ خبرنگار: مصطفی صفایی

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن