بروز شده در : یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 5:40 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 70470
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 27 خرداد 03 11:16 ق.ظ

عضو شورای شهر عسلویه در گفتگو با هفته نامه ثلاث جنوب:

دو و نیم سال تاخیر در پرداخت حق آلایندگی به شدت شهرداری عسلویه را برای تکمیل پروژه ها و کلنگ زنی پروژه های جدید و مطالبات پیمانکاران، تحت فشار قرار داده است/ مسئولین استان همتی مضاعف کنند

ثلاث- عضو شورای اسلامی شهر عسلویه اظهار داشت: متاسفانه از آخرین پرداختی حق عوارض آلایندگی به عسلویه حدود ۲ سال و شش ماه می گذرد و ما همچنان چشم انتظار وصول حق خود هستیم.

 

جبری عضو شورای اسلامی شهر عسلویه در گفتگو با هفته نامه استانی ثلاث جنوب اظهار داشت: متاسفانه از آخرین پرداختی حق عوارض آلایندگی به عسلویه حدود ۲ سال و شش ماه می گذرد و ما همچنان چشم انتظار وصول حق خود هستیم.

وی گفت: حق عوارض آلایندگی یک حق مسلم برای عسلویه است که متاسفانه در گیر و دار کارهای اداری و مسائلی غیر موجه [ دو و نیم سال ] به تاخیر افتاده است.

عضو شورای اسلامی شهر عسلویه اظهار داشت: شهرداری ها و دهیاری های منطقه به این درآمد وابسطه هستند و به شدت نیازمند می باشند. پروژه هایی زیادی هست که به علت نبود بودجه کافی تکمیل نشده است. پروژه های کلان و ارزشمند زیادی مد نظر هست که به علت کمبود بودجه نمی توان کلنگ زنی کرد که در هر دو صورت مردم از سود و آثار این پروژه ها محروم شده اند.

جبری تصریح کرد: از طرفی دیگر بدهی های موجود شهرداری به پیمانکاران نیز مزید بر علت شده و از این طریق به شدت تحت ف۶شار قرار گرفته ایم. برخی از پیمانکاران و عده ای از شهروندان فکر می کنند رقمی که در رسانه ها بعضا از طرف برخی از مسئولین مصاحبه می شود و قطعی شدن آن مبلغ را عنوان می کنند،  وصول شده و به حساب شهرداری عسلویه واریز شده است و از همین رو به شدت ما را مورد پرس و جو و فشار قرار می دهند؛ این در حالی است که حق عوارض آلایندگی از دی ماه ۱۴۰۰ تا لحظه این مصاحبه[با هفته نامه ثلاث جنوب] هیچ مبلغی تحت عنوان حق آلایندگی صنایع مستقر در منطقه پارس جنوبی به حساب شهرداری عسلویه واریز نشده است و دست ما همچنان از حقمان کوتاه می باشد.

وی گفت: امیدوارم مسئولین ذی ربط و استانی هرچه سریعتر نسبت به وصول حق آلایندگی خبرهای خوبی به مردم بدهند./ خبرنگار: مصطفی صفایی

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن