بروز شده در : یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 5:40 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 70508
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 27 خرداد 03 11:33 ب.ظ

رئیس شورای شهر جم در گفتگو با هفته نامه ثلاث جنوب:

چرا عوارضی که می بایست در مهلت قانونی واریز می شد، بعد از ۲ سال و ۶ ماه، هنوز وصول و واریز نشده است؟/ عدم وصول عوارض آلایندگی طبق نص صریح قانون، مصداق ترک فعل است

ثلاث- رئیس شورای اسلامی شهر جم گفت: تساهل و تعلل در وصول و توزیع عوارض آلایندگی محرز و مبرهن است.

سید علیرضا سجادی زاده رئیس شورای اسلامی شهر جم در گفتگو با هفته نامه استانی ثلاث جنوب اظهار داشت: آخرین بار ، حق عوارض آلایندگی مربوط به دی ماه ۱۴۰۰ به شهرداری جم پرداخت شد و از آن تاریخ تا به امروز هیچ مبلغی تحت این عنوان به جم نداده اند.

وی با عنوان این مطلب که حق عوارض آلایندگی، حق مردم و شهروندان است، تصریح کرد: تساهل و تعلل در وصول و توزیع عوارض آلایندگی محرز و مبرهن است.

رئیس شورای اسلامی شهر جم با اشاره به این مطلب که « برای این موضوع، هیچ توجیهی از سوی مسئولین ذیربط پذیرفته نیست»،  خطاب به مسئولین پرسید: چرا عوارضی که می بایست در مهلت قانونی واریز می شد ، بعد از ۲ سال و ۶ ماه، هنوز وصول و واریز نشده است؟

سجادی زاده با انتقاد از شرایط موجود و عدم پرداخت حق عوارض الایندگی از مسئولین پرسید: آیا عدم وصول عوارض آلایندگی طبق نص صریح قانون ، مصداق ترک فعل نیست؟

وی گفت: مشکلات شهرداری ها بسیار زیاد است و یکی از راه های درآمدی آن ها نیز که همین دریافت حق عوارض آلایندگی می باشد، از دی ماه ۱۴۰۰ تا کنون قطع شده و این مسئله به یک چالش و بحران جدی تبدیل شده است. پروژه های کلان و عام المنفعه و مشکلات پیمانکاری و… در گروه پرداخت حق عوارض آلایندگی است./ خبرنگار: مصطفی صفایی

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن