بروز شده در : یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 5:40 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 70510
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 27 خرداد 03 11:55 ب.ظ

رئیس شورای اسلامی شهر سیراف در گفتگو با هفته نامه ثلاث جنوب:

بیش از دو و نیم سال است که از حق عوارض آلایندگی محروم شده ایم/ وضعیت نگران کننده است

ثلاث- رئیس شورای اسلامی شهر سیراف گفت: بیش از دو و نیم سال است که از حق عوارض آلایندگی محروم شده ایم و این وضعیت نگران کننده است.

 

 

حجت جنگجو رئیس شورای اسلامی شهر باستانی سیراف در گفتگو با هفته نامه استانی ثلاث جنوب اظهار داشت: بخش عمده ای از حیات شهرداری ها به حق عوارض آلایندگی وابستگی دارد.

وی با اشاره به این مطلب که از زمستان ۱۴۰۰ تا کنون حق عوارض الایندگی صنایع مستقر در منطقه پارس به شهرداری سیراف پرداخت نشده است، عنوان کرد: این مسئله باعث شده تا بخش قابل توجهی از پروژه های ما بلاتکلیف بماند و نتوانیم آن را تکمیل کنیم. حقیقتا این موضوع موجب می شود که شهروندان سیرافی نتوانند از این پروژه ها بهره ببرند و در واقع شهروندان از این ماجرا متضرر شده اند.

جنگجو بیان کرد: حق عوارض الایندگی، حق طبیعی مردم این منطقه است اما متاسفانه بنا به دلایلی که از نظر ما و قانون پذیرفتنی نیست، بیش از دو سال و نیم به تاخیر افتاده است.

وی گفت: پیمانکاران مرتب به ما فشار می آورند و گمان می برند، چیزی که در اخبار و رسانه ها تحت عنوان «قطعی شدن بودجه حق آلایندگی» می خوانند، واقعا به حساب شهرداری ها واریز شده است؛ در صورتی که اینگونه نیست و یک ریال هم به حساب شهرداری سیراف واریز نشده است و فعلا ما نیز مانند آن ها، این اخبار را در حد رسانه ها و بحث قطعی شدن مبلغی که عنوان شده، شنیده ایم؛ و الا ما همچنان از این حق ، محروم هستیم.

جنگجو در پایان ابراز داشت: از همه تلاشهایی که انجام شده سپاسگزاریم اما متاسفانه هنوز هیچ پولی تحت عنوان حق آلایندگی به حساب شهرداری سیراف واریز نشده است و این موضوع، موجب نگرانی ما می باشد./ خبرنگار: مصطفی صفایی

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن