بروز شده در : یکشنبه 27 خرداد 1403 ساعت 11:33 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 20672
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 18 شهریور 94 4:23 ب.ظ

تروریستهای داعش و القاعده در صفوف پناهجویان در اروپا+تصاویر

همزمان با مهاجرت صدها هزار پناهجوی سوری، افغان و عراقی به کشورهای اروپایی به ویژه آلمان، بلژیک و … انتشار تصاویری از حضور برخی اعضای گروههای تروریستی تکفیری داعش و القاعده میان آنها موجی از واکنشها و نگرانی ها را در جامعه اروپا به وجود آورده است. گروه بین الملل مشرق- همزمان با مهاجرت صدها هزار […]

همزمان با مهاجرت صدها هزار پناهجوی سوری، افغان و عراقی به کشورهای اروپایی به ویژه آلمان، بلژیک و … انتشار تصاویری از حضور برخی اعضای گروههای تروریستی تکفیری داعش و القاعده میان آنها موجی از واکنشها و نگرانی ها را در جامعه اروپا به وجود آورده است.
گروه بین الملل مشرق- همزمان با مهاجرت صدها هزار پناهجوی سوری، افغان و عراقی به کشورهای اروپایی به ویژه آلمان، بلژیک و … انتشار تصاویری از حضور برخی اعضای گروههای تروریستی تکفیری داعش و القاعده میان آنها موجی از واکنشها و نگرانی ها را در جامعه اروپا به وجود آورده است.

تروریستهای داعش و القاعده در صفوف پناهجویان در اروپا+تصاویر
در حالیکه موج گسترده پناهندگان به اروپا واکنشهای متعدد و متناقضی اعم از موافقت و مخالفت شدید را در جامعه اروپا نسبت به تبعات سوء پذیرش این حجم از پناهجویان برانگیخته، انتشار تصاویر حضور تروریستهای کارکشته و عاملان جنایتهای فجیع گروههای تروریستی تکفیری در سوریه، موجب افزایش مواضع مخالفان با این پدیده خواهد شد.
تروریستهای داعش و القاعده در صفوف پناهجویان در اروپا+تصاویر
در همین رابطه، فعالان رسانه ای سوری با انتشار تصاویری از برخی از این پناهندگان با ذکر اسم و مشخصات دقیق و رده های فرماندهی آنها در گروههای تروریستی تکفیری فعال در بخشهای مختلف کشورشان، پذیرش درخواست پناهندگی آنها از سوی آلمان را به باد انتقاد گرفتند. این فعالان از دولت آلمان خواسته اند بجای ارائه پناهندگی به این جانیان خطرناک، نسبت به دستگیری و تحویل آنها به مراجع قضای سوریه جهت تحمل کیفر قانونی اقدام لازم به بعمل آورد.
تروریستهای داعش و القاعده در صفوف پناهجویان در اروپا+تصاویر
برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن