بروز شده در : سه شنبه 29 خرداد 1403 ساعت 3:38 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 70346
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 4 خرداد 03 12:20 ب.ظ

مسئولین شهرستانی و استانی دقت کنند؛

شهرک سازی شرکت پازارگاد در حدفاصل کنگان و دیر باید با پیش شرط ایجاد زیر ساخت های مرتبط باشد

اختصاصی ثلاث- مسئولین شهرستانی و استانی دقت کنند، شهرک سازی شرکت پازارگاد در حدفاصل کنگان و دیر باید با پیش شرط ایجاد زیر ساخت های مرتبط باشد.

عکس تزئینی

 

 

 

به گزارش ثلاث، همانطور که در خبرها خواندیم، مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد از برنامه این شرکت برای شهرک سازی در حد فاصل کنگان و دیر خبر داده بود و اظهار کرده بود:  با هماهنگی‌های صورت گرفته با استاندار و مقامات استان بوشهر، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت جانمایی محل ایجاد شهرک جدید مسکونی صورت گرفته و مطابق پیشنهاد مقامات استانی و بازدیدهای صورت گرفته، سواحل حد فاصل شهرستان‌های کنگان و دیّر بدین منظور مشخص که اقدامات اداری جهت تملک اراضی مدنظر صورت گرفته و به محض دریافت پاسخ مکاتبات و استعلام‌های صورت گرفته، اجرای این شهرک مسکونی وارد فاز جدیدی خواهد شد. این شهرک می‌تواند مشکل اسکان را در منطقه برطرف و با توجه به امکانات پیش بینی شده فضا را برای استقبال بیشتر خانواده‌ها جهت سکونت در کنار خلیج فارس هموار سازد

 ***

چند نکته کوتاه و مهم خطاب به مسئولین شهرستانی و استانی:

امید است قبل از هر نوع اقدامی برای شهرک سازی ، در ابتدا زیرساخت های ترافیکی، حفاظت از محیط زیست، آموزشی، آب، برق، درمان، راه ها، مخابرات، ورزشی، فضای سبز، حفظ جاذبه گردشگری و طبیعت بکر، حفظ فضای ساحلی برای استفاده عموم مردم، حفظ حریم ساحلی و البته امکان تردد بدون مانع برای مردم، امنیت و زیر ساخت های مرتبط با کاهش تبعات اجتماعی ماحصل از افزایش جمعیت، توسط پروژه شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در منطقه مذکور، ایجاد، رعایت یا تامین شود.

مسئولین استانی و شهرستانی نیز باید نسبت به انجام این مهم[ ایجاد زیرساخت های مرتبط با شهرک سازی در منطقه کنگان-دیر   توسط شرکت پازارگاد دقیقا به مانند شهرک پردیس و شهر جم و چه بسا کامل تر، عمل کنند و سخت گیرانه، آن را از مدیرعامل شرکت پازارگاد مطالبه کنند. البته این موضوع به معنای عدم همکاری و تعامل با این شرکت خوش نام که در دوره های گذشته همواره برای تعامل با میزبانان خود پیشگام بوده، نیست و باید همه ظرفیت های دو شهرستان کنگان و دیر با همان پیش شرط هایی که در بالا گفته شد، جهت تسهیل و تسریع در انجام پروژه شرکت پازارگاد قرار گیرد.

شهرستان های میزبان بارها و به طرق مختلف حسن نیت خود را نسبت به شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد انجام داده اند. امید است که جناب اقای دکتر شیخان نیز از حداکثر ظرفیت شرکت تحت مدیریت خود[ و البته به عنوان مشاور مدیر عامل هلدینگ خوش نام خلیج فارس] برای انجام مسئولیت های اجتماعی و کاهش مشکلات مردم این منطقه بهره بگیرد و برای برقراری ارتباط با مسئولین منطقه جنوب استان بوشهر بیش از پیش از خود تلاش و اقدامات موثر و بزرگ تر نشان دهد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن