بروز شده در : چهارشنبه 13 تیر 1403 ساعت 12:57 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 70610
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 11 تیر 03 6:24 ب.ظ

با کار زیبای محمود فخرایی؛ مروارید آشیانه ی پرندگان شد

ثلاث- شرکت پتروشیمی مروارید پیش‌ازاین حامی دوگونه پرنده، مرغ جیرفتی و کبک دراج، بوده است. کارهای دیگری برای محیط زیست انجام داده اما هیچکدام به زیبایی و بزرگی این اقدام اخیر نبوده است

 

اغلب ما رسانه‌ای‌ها یادمان می‌رود در میان همین مدیران صنعت پتروشیمی افراد زلالی هستند که بی‌چشم‌داشت و برای رضایت خداوند و آبادانی دیار مهربان جنوب کارهای زیبا و ستودنی انجام می‌دهند. نمونۀ این نوع کارهای زیبا همین تفاهم‌نامۀ اخیر شرکت پتروشیمی مروارید با محیط زیست استان بوشهر است که در هفتۀ محیط زیست امضاء شد. در این تفاهم‌نامه که برای کمک به حفظ و احیای محیط طبیعی بسته شده محمود فخرایی به عنوان مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید بر کمک به حفظ و حمایت از انواع پرندگان استان چه در بخش درمان پرندگان، چه احیای زیست‌بوم، چه پایش پرندگان و چه آموزش پرنده‌نگرها مهر تأیید گذاشته است.

زیبایی حضور پرندگان زمستان‌گذر را اکثر کسانی که عسلویه هستند و سری به جنگل‌های حرا زده‌اند ، دیده‌اند. حتی در فصل زمستان اگر مسیر فرودگاه عسلویه تا شرکت یا شهر خود رو پیموده باشید انواع پرندگان دریا‌دوست یا تالاب‌زی را خواهید دید و البته این پرندگان جدای از پرندگانی است که زیستگاه آنها خود شهرستان عسلویه و استان بوشهر است.

مهندس فخرایی که در همین بوم و بر نفس کشیده و بدون اینکه بخواهد سال‌ها پرنده‌نگری را تجربه کرده، می‌داند که صنعت از روی ناچاری بعضی وقت‌ها مزاحم حضور پرندگان، این مخلوقات زیبای خداوند شده است.

شرکت پتروشیمی مروارید پیش‌ازاین حامی دوگونه پرنده، مرغ جیرفتی و کبک دراج، بوده است. کارهای دیگری برای محیط زیست انجام داده اما هیچکدام به زیبایی و بزرگی این اقدام اخیر نبوده است. خداوند نگهدار محمود فخرایی‌ها باشد ان‌شاءالله.‌ سیده الهه مدنی

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن