بروز شده در : یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 5:40 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 70453
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 23 خرداد 03 7:41 ب.ظ

پروژه زیست‌محیطی پتروشیمی مروارید رونمایی شد

ثلاث- آیین رونمایی از پروژه زیست‌محیطی و تفاهم‌نامۀ همکاری با محیط زیست استان بوشهر برگزار شد.به گزارش اتحاد خبر به نقل روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ، در راستای حفاظت از گونه‌های در حال انقراض پرندگان استان بوشهر و همچنین کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی تفاهم‌نامه و آیین رونمایی در شرکت پتروشیمی مروارید انجام شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ، در راستای حفاظت از گونه‌های در حال انقراض پرندگان استان بوشهر و همچنین کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی تفاهم‌نامه و آیین رونمایی در شرکت پتروشیمی مروارید انجام شد.

همزمان با هفتۀ محیط زیست و با حضور مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید مهندس فخرایی و مدیرکل محیط زیست استان بوشهر، دکتر مرادزاده تفاهم‌نامه همکاری حفاظت از پرندگان استان بوشهر امضاء و از طرح زیست‌محیطی ارسال دی‌کک به فایرباکس مجتمع مروارید رونمایی گردید.

لازم به ذکر است شرکت پتروشیمی مروارید در سال‌های گذشته برای حمایت و حفاظت از محیط زیست استان بوشهر نشان مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت و صنعت سبز را دریافت نموده و مهندس فخرایی مدیر عامل این پتروشیمی بر استمرار حمایت از محیط زیست اهتمام و تاکید ویژه دارند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن