بروز شده در : یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 5:40 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 70463
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 27 خرداد 03 10:48 ق.ظ

رئیس شورای اسلامی شهرستان دیر در گفتگو با هفته نامه ثلاث جنوب:

تاخیر در پرداخت حق عوارض الایندگی برای جنوب استان ۲ و نیم ساله شد/ پروژه های عام المنفعه شهرداری ها و دهیاری ها در انتظار بودجه برای تکمیل و بهره برداری است

ثلاث- رئیس شورای شهرستان دیر درگفتگو با هفته نامه استانی ثلاث جنوب اظهار داشت: از حدود دی ماه ۱۴۰۰ تا به امروز پرداخت حق عوارض آلایندگی صنایع مستقر در منطقه پارس جنوبی به شهرداری ها و دهیاری های این منطقه به تاخیر افتاده است.

 

 

احمدی رئیس شورای شهرستان دیر درگفتگو با هفته نامه استانی ثلاث جنوب اظهار داشت: از حدود دی ماه ۱۴۰۰ تا به امروز پرداخت حق عوارض آلایندگی صنایع مستقر در منطقه پارس جنوبی به شهرداری ها و دهیاری های این منطقه به تاخیر افتاده است.

وی گفت: متاسفانه این موضوع باعث بروز مشکلات کلانی برای شهرداری ها و دهیاری های ما شده است. حق عوارض آلایندگی جز معدود درآمدهای شهرداری و دهیاری های این منطقه است که ازآن طریق پروژه های عام المنفعه اجرا می گردد اما متاسفانه با تاخیر دو نیم ساله ای که در این مدت برای پرداخت این حق مسلم شاهد بودیم، عمده پروژه های کلان ما نیمه کاره رها شده یا به کندی پیش می رورد که در هر دو صورت این ضرر متوجه عموم مردم است که می توانستند از این پروژه ها بهره مند شوند.

احمدی افزود: ما با استانی شدن حق عوارض آلایندگی صنایع مستقر در منطقه پارس جنوبی نیز به شدت مخالف هستیم زیرا اکنون حق عوارض آلایندگی سایر مناطق استان فقط مختص همان منطقه است.

وی تصریح کرد: اینکه بارها عنوان شده حق عوارض آلایندگی صنایع مستقر در منطقه پارس جنوبی باید به دو استان همجوار نیز برسد نیز مورد اعتراض ماست و این حق هیچ ارتباطی به مناطق دور نسبت به صنایع آلاینده هیچ ارتباطی ندارد./ خبرنگار: مصطفی صفایی

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن