بروز شده در : دوشنبه 11 تیر 1403 ساعت 6:48 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 70606
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 8 تیر 03 6:17 ب.ظ

مشارکت ۹۴ درصدی کارکنان پتروشیمی مرجان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ثلاث- کارکنان شرکت پتروشیمی مرجان امروز جمعه ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ با حضور پرشور و باشکوه خود در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شده و شور دلدادگی به پیشرفت ایران عزیز را با مشارکت ۹۴ درصدی خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی پتروشیمی مرجان؛  مدیران و کارکنان شرکت پتروشیمی مرجان از صبح امروز جمعه ۸ تیرماه و همزمان با آغاز رای‌گیری در سراسر کشور پای صندوق رای رفته و حماسه ماندگار دیگری از مشارکت را در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به ثبت ‌رساندند.

گفتنی است همزمان با فرارسیدن ۸ تیر ماه موعد برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، کارکنان و پرسنل خدوم و متعهد شرکت پتروشیمی مرجان مصمم و یکپارچه و با اراده راسخ در شعبه اخذ رأی مستقر در سالن رستوران این مجتمع صنعتی حاضر شدند و بار دیگر شور دلدادگی به میهن را با مشارکت ۹۴ درصدی خود در این عرصه سرنوشت ساز به نمایش گذاشتند.

شایان ذکر است این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در ۵۹ هزار شعبه اخذ رای و ۹۵ کشور برگزار و مردم بصیر و شریف ایران‌ با حضور مسئولانه در انتخابات‌‌‌، علاوه بر انجام تکلیف دینی و سیاسی، از حق خود در تعیین سرنوشت کشور استفاده می‌کنند و برای ساختن آینده ایران قوی گام بر می‌دارند.

روابط عمومی و امور فرهنگی پتروشیمی مرجان

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن