بروز شده در : جمعه 4 خرداد 1403 ساعت 2:30 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 20562
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 15 شهریور 94 11:38 ب.ظ

عامل تیراندازی به شهروند بردخونی دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان گفت: متهم فراری و سارق سابقه داری که سه روز قبل با شلیک گلوله اسلحه کلاش یک شهروند ۳۴ ساله بردخونی را مجروح و روانه بیمارستان کرده بود دستگیر شد. ثلاث به نقل از خلیج فارس،  سردار حیدر عباس زاده گفت: بعد از ظهر جمعه گذشته جوان ۳۴ ساله بردخونی به هویت”س” […]

فرمانده انتظامی استان گفت: متهم فراری و سارق سابقه داری که سه روز قبل با شلیک گلوله اسلحه کلاش یک شهروند ۳۴ ساله بردخونی را مجروح و روانه بیمارستان کرده بود دستگیر شد.

ثلاث به نقل از خلیج فارس،  سردار حیدر عباس زاده گفت: بعد از ظهر جمعه گذشته جوان ۳۴ ساله بردخونی به هویت”س” براثر اصابت گلوله کلاش مجروح و به بیمارستان زینبیه خورموج متقل شد. پس از آن با حضور افسران اطلاعاتی پلیس و گفتگو با فرد مصدوم، عامل تیراندازی فردی به هویت “م.ش” شناسایی و تلاش جهت دستگیری وی آغاز شد.

سردار عباس زاده ادامه داد: این متهم در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد، ضمن اینکه سلاح کلاش بکار رفته در تیراندازی  هم کشف شد.

وی تصریح کرد: متهم اختلاف قبلی را انگیزه این تیراندازی اعلام کرده، ضمن اینکه وی دارای ۸ فقره سابقه کیفری می باشد که  ۴ فقره آن در خصوص حمل، نگهداری، خرید و فروش اسلحه و مهمات جنگی و ۴ فقره سرقت منزل، سرقت های مسلحانه همراه با تیراندازی به مالباختگان بوده است.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن