بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 70245
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 16 اردیبهشت 03 12:33 ب.ظ

کسب مقام اول استان و پنجم کشور در مسابقه ملی برنامه نویسی دانش آموزی پایتون توسط یک کنگانی

ثلاث- دانش آموز کنگانی موفق به کسب مقام اول استانی و پنجم کشوری در بین ۳۵۰۰ دانش آموز شد.

 

 

دانش آموز کنگانی موفق به کسب مقام اول استانی و پنجم کشوری در بین ۳۵۰۰ دانش آموز شد.

مدیر مجتمع آموزشی استعدادهای درخشان شهید بهشتی و علامه حلی کنگان در گفتگو با ثلاث اظهار داشت:  دومین دوره مسابقات ملی برنامه نویسی دانش آموزی پایتون به نام « کُدبَتِل » در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و با حضور ۳۵۰۰ دانش آموز از سراسر کشور به صورت آنلاین برگزار گردید .

در این رقابت امیر حسین صفایی  دانش آموز پایه یازدهم رشته علوم تجربی این آموزشگاه توانست مقام نخست استانی و پنجم کشوری را کسب کند. همچنین قابل ذکر است این دانش آموز در گذشته و در رقابت های جشنواره نوجوان خوارزمی نیز موفق به کسب مقام اول شهرستان و استان در محور کد نویسی، زیر محور ساخت اپلیکیشن شده بود .

جواد بحرینی افزود : در این رقابت دانش آموزان دیگری توانستند رتبه های زیر صد را کسب کنند که آقایان محمد پوریا عابدی رتبه سوم استانی و ۴۳ کشوری همچنین آرمان رضائی رتبه پنجم استانی و ۷۰ کشوری را کسب نمودند.

وی گفت : دومین دوره مسابقات ملی برنامه نویسی دانش آموزی پایتون« کد بتل » از طرف دفتر آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش‌ بنیان ریاست جمهوری برگزار شد که در این رویداد هیجان انگیز «کُدبَتِل۲»دانش آموزان ضمن محک زدن تفکر الگوریتمی‌شان، مسیر آینده خود را در صنعت نرم افزار پیدا می کنند.

همچنین شایان ذکر است این سری مسابقات تا تابستان سال آینده ادامه خواهد داشت و سطح علمی و فنی دانش آموزان عزیز، که شامل موضوعاتی مانند هوش مصنوعی، بازی‌سازی و برنامه‌نویسی پایتون و …خواهد بود، مرحله مرحله افزایش می یابد ودر نهایت نفرات برتر به اردوی آموزشی دعوت می شوند و موضوعات پیشرفته‌ای مانند برنامه نویسی تخصصی و هوش مصنوعی را آموزش می ببینند.

مدیر مجتمع استعدادهای درخشان این موفقیت را که حاصل تلاش بی وقفه دانش آموز و همکاران پرتلاش مجتمع آموزشی استعدادهای درخشان شهید بهشتی و علامه حلی شهرستان کنگان است را به جامعه فرهنگیان ، خانواده ایشان و مربیان محترم تبریک گفت.

 

.

.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن