بروز شده در : سه شنبه 29 خرداد 1403 ساعت 3:17 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 70412
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 19 خرداد 03 10:54 ب.ظ

نوید آریا شماره هشت و نه منتشر شد

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، شماره جدید ماهنامه نوید آریا (شماره۸ و ۹)، نشریه کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول در سال ۱۴۰۳ (ویژه فروردین و اردیبهشت) در قالب ۶۴ صفحه و با مطالبی جذاب و متنوع منتشر شد. متأسفانه با توجه به شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب و مردمی ایران و همراهانش در سانحه […]

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، شماره جدید ماهنامه نوید آریا (شماره۸ و ۹)، نشریه کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول در سال ۱۴۰۳ (ویژه فروردین و اردیبهشت) در قالب ۶۴ صفحه و با مطالبی جذاب و متنوع منتشر شد.

متأسفانه با توجه به شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب و مردمی ایران و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد، در مراحل نهایی تهیه و انتشار این شماره، بخشی از مطالب به شهیدجمهور اختصاص داده شد.

محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل آریاساسول، در سرمقاله این شماره با عنوان «آریاساسول در سوگ شهید جمهور» با اشاره به‌ ویژگی‌های شخصیتی و کاری آیت‌الله رئیسی، اظهار امیدواری کرد که خط مشی وی ادامه‌دار باشد.

نخستین مطلب این شماره گزارش مختصری است از مراسم گرامیداشت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در مسجد مجتمع آریاساسول، که  با حضور مدیرعامل و کارکنان برگزار شد.

در ادامه، گزارش مفصلی از حضور و دستاوردهای شرکت پلیمر آریاساسول در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت با عنوان «از رونمایی محصولات جدید تا همکاری‌های فناورانه» را می‌خوانید.

در صفحات بعد، نگاهی به طرح‌های توسعه‌ای آریاساسول با عنوان «این قسمت: پلی اتیلن جدید» نگاهی داشته‌ایم.

در مطلب بعدی، رئیس برنامه‌ریزی و گاورننس مجتمع پلیمر آریاساسول در گفت‌وگو با نوید آریا به اولویت‌های این مجتمع در سال جدید پرداخته است.

در ادامه گزارش‌های مفصلی از شکست رکورد تولید و فروش تمامی ادوار آریاساسول در سال گذشته و برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت در فروردین ماه را مشاهده می‌کنید.

صفحات بعدی به اینفوگرافیک آریاساسول و رکوردهای سال ۱۴۰۲ اختصاص داده شده است و بعد از آن دو گزارش مفصل از تلاش کارکنان واحد تدارکات کالا و واحد تعمیرات غیرصنعتی مدیریت امور اداری با عناوین «نقش‌آفرینی در پایداری تولید» و «۲۵ نفر برای ۴۹۹ واحد مسکونی» می‌خوانید.

در ادامه بخش جذاب نوستالژی را مشاهده می‌کنیدد که همچون شماره‌های پیشین به سراغ عکس‌های قدیمی کارکنان رفته است.

گزارشی از فعالیت‌های دانش‌بنیان آریاساسول، مروی بر دوازدهمین همایش برنامه‌های اجرایی ۱۴۰۳ و صفحات اخبار مطالب بعدی است که در این شماره منتشر شده‌اند.

در صفحات بعدی به ترتیب گفت‌وگویی جذاب و خواندنی با کارکنان لاندری یا همان خشکشویی آریاساسول، سپس گزارشی از ساخت نخستین مجسمه پلیمری ایران را می‌خوانید و بعد از آن فعالیت‌های آریاساسول در حوزه سلامت کارکنان مرور شده است.

گفت‌وگوی خانوادگی با یکی از آتشنشانان ورزشکار آریاساسول، گفت‌وگو با راننده مدیرعامل و اینفوگرافیک خدمات بیمه‌ای کارکنان صفحات بعدی این شماره از نوید آریا را تشکیل می‌دهند.

پایان بخش صفحات این شماره نوید آریا صفحات فناوری و سرگرمی است.

امیدواریم از مطالب شماره ۸ و ۹ نوید آریا لذت ببرید و ما را در ادامه انتشار این نشریه همراهی کنید.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن