بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 254
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 29 اردیبهشت 93 2:52 ق.ظ

کنگان کارخانه بازیکن فوتبال/

پدیده نوظهور کنگانی در راه تیم ملی فوتبال نوجوانان

    اختصاصی ثلاث: بازیکن کنگانی دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور گفت: تمام تلاشم را به عنوان یک استان بوشهری جهت رسیدن به تیم ملی انجام می دهم.   به گزارش ثلاث، فوتبال از جمله رشته هایی است که جوانان استان بوشهر استعداد بالایی در آن دارند. امید ربیعه یکی از […]

 

امید ربیعه بازیکن فوتبال کنگان

 

اختصاصی ثلاث: بازیکن کنگانی دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور گفت: تمام تلاشم را به عنوان یک استان بوشهری جهت رسیدن به تیم ملی انجام می دهم.

 

به گزارش ثلاث، فوتبال از جمله رشته هایی است که جوانان استان بوشهر استعداد بالایی در آن دارند.

امید ربیعه یکی از استعدادهای فوتبالی و نوظهور استان بوشهر است که به سرعت پله های ترقی را پشت سر گذاشته است.

وی که هم اکنون ۱۶ سال سن دارد، در پست مهاجم نوک بازی می کند.

این بازیکن کنگانی، فوتبال خود را از تیم ایرانجوان کنگان آغاز کرد. باشگاه پر افتخاری که با وجود مشکلالت مالی فراوان، طی سال های گذشته، در رده های مختلف سنی مخصوصا پایه، حرف های زیادی برای گفتن داشته و بازیکنان مستعد زیادی را به فوتبال و فوتسال استان معرفی کرده است.

پس از درخشش امید ربیعه در لیگ نوجوانان استان و با پیشنهاد مربیان شاهین بوشهر، این بازیکن به صورت قرضی به این تیم بوشهری برای همراهی در مسابقات مرحله دوم لیگ نوجوانان کشور پیوست.

در آن مسابقات که به میزبانی شهر بوشهر و با حضور تیم های شاهین بوشهر، سپاهان ایذه، راهیان کرمانشاه و شهرداری بندر عباس برگزار شد، امید ربیعه  مهاجم کنگانی تیم شاهین با گلزنی های خود در این بازی ها، علاوه بر کسب عنوان آقای گلی مسابقات نقش مهمی را در لیگ برتری شدن شاهین ایفا کرد.
امید ربیعه بازیکن شاهین بوشهر و ایرانجوان کنگان

امید ربیعه بازیکنی با قابلیت پوشیدن لباس تیم ملی است

محمد صداقت، مدیر فنی تیمهای پایه ایرانجوان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث در خصوص توانایی های فنی امید ربیعه اظهار داشت: امید از بازیکنان با استعداد و آینده دار کنگان است که به کمترین حق خود از این فوتبال که همان آقای گلی نوجوانان کشور و حضور در مرحله انتخابی تیم ملی رسیده است.

وی با اشاره به این مطلب که در آینده نزدیک از این بازیکن بیش از اینها خواهید شنید، افزود: از توانایی های بارز امید ربیعه، سرعت فوق العاده، سماجت در تصاحب توپ، ضربه زدن به توپ با هر دو پای چپ و راست و شم بالای گلزنی است .

صداقت گفت: این بازیکن با اندکی تلاش و پشتکار می تواند سیر صعودی و مراحل ترقی را طی کند.
مدیر فنی تیمهای پایه ایرانجوان کنگان در مورد آینده فوتبال کنگان و باشگاه ایرانجوان در پرورش استعدادهای این شهرستان تاکید کرد: بنده و همکارانم، تمام تلاش خود را جهت پرورش بازیکنان مستعد کنگانی به صورت اصولی بکار می بندیم.

 

 

ایرانجوان کنگان

ایرانجوان کنگان کارخانه تولید بازیکن فوتبال و فوتسال در جنوب استان بوشهر است

صداقت خاطرنشان کرد: در سال گذشته دو بازیکن بنام های علی اوس و حیدر صداقت را به پرسپولیس گناوه برای حضور در لیگ نونهالان کشور دادیم و در لیگ ۹۲/۹۳ دو بازیکن دیگر بنام علی سعیدیان به پیروزی برازجان و امید ربیعه به شاهین بوشهر انتقال دادیم که امید توانست به اردوی انتخابی تیم ملی راه پیدا کند.

 

امید ربیعه

عدم حمایت مسئولین باعث نگرانی ورزش شهرستان کنگان است
وی در ادامه گفت: باشگاه ایرانجوان با کمترین امکانات ممکن به پرورش استعدادهای ناب این شهرستان  مبادرت ورزیده و این روند را با تلاش مضاعف ادامه خواهد داد، هرچند و متاسفانه نداشتن زمین چمن مناسب و ساده ترین امکانات مانند توپ و غیره باعث کندی این روند می شود ولی هیچگاه این موتور مولد از کار نخواهد ایستاد.
مدیر فنی تیمهای پایه ایرانجوان کنگان ضمن انتقاد از مسولین کنگانی، گفت: وقتی استاندار بوشهر از نوجوانان شاهین در استانداری استقبال می کند و  نماینده بوشهر در رختکن حضور پیدا می کند و امام جمعه محترم این شهر بعنوان حامی معنوی و اصلی باشگاه های بوشهری است، چرا مسوولین ما از باشگاههای ما و فوتبالیست های این شهرستان حمایت نمی کنند؟ آقایانی که جلوی دوربین های شبکه ۳ در برنامه صبح و نشاط با انواع و اقسام جوایز مانند خودرو، دوچرخه، سفر حج، سفر به عتبات و عالیات و غیره حضور پیدا کردند، آنهایی که پول غذای تیم های بوشهری به ما فوق خود پرداخت کردند، چرا حداقل یکبار در رختکن تیم های این شهرستان حضور پیدا نمی کنند که از نوجوانان و جوانان این شهرستان حمایت کنند.

صداقت در پایان گفت: ما امیدهای ربیعه بسیاری در این شهرستان داریم، اگر نیم نگاهی از جانب مسئولین به ما شود، نام منطقه و استان توسط همین نوجوانان و جوانان در سطح کشور اعتلا خواهد یافت.

 

به عنوان یک استان بوشهری با تمام وجود برای رسیدن به لباس تیم ملی تلاش می کنم

امید ربیعه بازیکن کنگانی دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: در میانه های فصل قبل در لیگ استان بود که با زدن ۱۶ گل ، یکی از شانس های آقای گلی آن مسابقات بودم. ظاهرا مسولان تیم شاهین بوشهر با دیدن بازی بنده، پیشنهاد جذب مرا به تیم ایرانجوان کنگان دادند و سپس به صورت قرضی، نیم فصل در خدمت این تیم بوشهری بودم.

وی افزود: هرچند شرایط شاهین به لحاظ مالی زیاد مطلوب نبود ولی آقای جمالی مربی تیم طوری رفتار می کرد که امثال من در این تیم با شرایط کنار بیایند.

این بازیکن فوتبال از دعوت شدنش به اردوی انتخابی تیم ملی ابراز خوشحالی کرد و افزود: امیدوارم این روند برای دیگر بازیکنان مستعد و شایسته استان بوشهر ادامه داشته باشد.

 

امید ربیعه

ربیعه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اردوی انتخابی تیم ملی طی خرداد ماه برگزار می شود، با توکل بر خدا، حمایت مسئولین و دعای خیر خانواده ام، امیدوارم که جز انتخابی های نهایی قرار گیرم و به عنوان یک استان بوشهری در خدمت تیم ملی باشم.

وی عنوان کرد: در این اردو از میان کل دعوت شدگان، نهایتا ۲۸ نفر انتخاب خواهند شد. با تمام وجود سعی میکنم تا در این اردو نظر مربیان را جلب کرده و به عنوان نماینده استان بوشهر ، لباس مقدس تیم ملی را بر تن کنم.

این بازیکن فوتبال در ادامه گفت: چنانچه پیشنهادی از تیم های تهرانی ارائه شود آن ها را بررسی خواهم کرد.

ربیعه با اشاره به این مطلب که الگوی فوتبالی من در داخل کشور فرهاد مجیدی و در خارج کشور لیونل مسی است، خاطرنشان کرد: آرزوی فوتبالی من در داخل کشور، بازی برای استقلال تهران، فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان است.

وی در پایان گفت: تا همینجا هم لطف خداوند شامل حال من شده و البته جا دارد از خانواده ام و مربیانی که برای من زحمت کشیده اند تشکر کنم. کسانی چون محمد صداقت، پورعبدالعلی و رحیمی در ایرانجوان کنگان و آقایان جمالی، زنگنه، راستی و مرادی در شاهین بوشهر در پیشرفت من نقش بسزایی داشته اند.

 

 

شایان ذکر است که تیم هایی مانند فجر کنگان، استقلال بنک، وحدت جنوب بنک و چند تیم دیگر شهرستان کنگان نیز دارای همین شرایط و ویژگی هستند.
 گزارش: مصطفی صفایی

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن