بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1132
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 29 خرداد 93 4:38 ق.ظ

حل مشکلات استان بوشهر با مساعدت وزارت نفت

وجود پروژه‌های بزرگی در منطقه پارس جنوبی در عسلویه ممکن است به پروژه‌های مهمی از جمله فضای سبز کمتر دقت شود ولی لازم است وزیر نفت به توسعه فضای سبز در منطقه پارس جنوبی توجه ویژه کند. رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای تامین شهرستان عسلویه از حل قطعی مشکلات […]

وجود پروژه‌های بزرگی در منطقه پارس جنوبی در عسلویه ممکن است به پروژه‌های مهمی از جمله فضای سبز کمتر دقت شود ولی لازم است وزیر نفت به توسعه فضای سبز در منطقه پارس جنوبی توجه ویژه کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای تامین شهرستان عسلویه از حل قطعی مشکلات استان بوشهر با مشارکت و مساعدت وزارت نفت خبر داد.

دکتر لاریجانی 

* وجود چنین نعمت بزرگی در هر استانی می‌تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند.

* با پایان یافتن پروژه پارس جنوبی شاهد حل بسیاری از مشکلات منطقه خواهیم بود.باید منتظر بمانیم تا پروژه پارس جنوبی به اتمام برسد و سپس خواهیم دید که مشکلات رفع می‌شود.

*اتحاد شیعه و سنی در این منطقه نشان دهنده اقتدار کشور است.

*بودجه در اختیار مجلس شورای اسلامی از طریق مجمع نمایندگان استانها تخصیص می‌یابد. این بودجه با تشکیل مجمع نمایندگان استانها توزیع می‌شود که نمایندگان مجلس با توجه به پروژه‌های هر منطقه اعتبار تخصیص می‌دهند.

* وجود پروژه‌های بزرگی در منطقه پارس جنوبی در عسلویه ممکن است به پروژه‌های مهمی از جمله فضای سبز کمتر دقت شود ولی لازم است وزیر نفت به توسعه فضای سبز در منطقه پارس جنوبی توجه ویژه کند.

* باید تلاش شود تا پروژه‌های پارس جنوبی تکمیل و به بهره‌برداری برسد چرا که بهره‌برداری از این پروژه‌های مهم تاثیر بسزایی در فضای ملی و بین‌المللی دارد.

*پارس جنوبی یک سرمایه برای رونق اقتصادی کشور به شمار می‌رود.

* توسعه فضای سبز در عسلویه اهمیت زیادی دارد و از وزیر نفت می‌خواهیم در این راستا اقدامات لازم را انجام دهد.

* من به وزیر نفت تذکر می‌دهم که توجه بیشتری به منطقه عسلویه و محیط پیرامونی داشته باشد.

*پارس جنوبی پروژه‌ای ملی و بین‌المللی است و امسال توسعه فازهای در دست اجرا در دستور کار قرار دارد.

سوک
برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن