بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1134
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 29 خرداد 93 4:41 ق.ظ

بازدید لاریجانی و زنگنه از فازهای پارس جنوبی

ثلاث – رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر نفت و جمعی از اعضای کمیسیون انرژی امروز (۲۹ خرداد) از پایتخت گازی ایران بازدید می کنند. به گزارش ثلاث و به نقل از شانا ،بازدید از فازهای ۱۲، ۱۵تا ۱۸ میدان گازی پارس جنوبی و برگزاری نشست مشترک با مدیران و مسئولان صنعت نفت در پارس جنوبی از […]

ثلاث – رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر نفت و جمعی از اعضای کمیسیون انرژی امروز (۲۹ خرداد) از پایتخت گازی ایران بازدید می کنند.

به گزارش ثلاث و به نقل از شانا ،بازدید از فازهای ۱۲، ۱۵تا ۱۸ میدان گازی پارس جنوبی و برگزاری نشست مشترک با مدیران و مسئولان صنعت نفت در پارس جنوبی از جمله برنامه های پیش بینی شده در جریان سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به عسلویه است.

در بازدید امروز(پنج شنبه، ۲۹ خرداد) بیژن زنگنه، وزیر و جمعی از مدیران صنعت نفت علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، علی مروی، رئیس کمیسیون انرژی و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را همراهی می کنند.

هم اکنون فازهای ۱۳، ۱۴، ۱۹تا ۲۲ پارس جنوبی در قالب طرحهای اولویت دوم پارس جنوبی با متوسط ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و فازهای ۱۲ و ۱۵ تا ۱۸ پارس جنوبی با متوسط پیشرفت بالای ۹۰ درصد در قالب طرحهای اولویت نخست پارس جنوبی در حال اجرا است.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن