بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 11422
تعداد نظرات:۱۸ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 7 بهمن 93 9:37 ق.ظ

با نظارت فرمانداری کنگان انجام می شود؛

آغاز به کار سامانه اینترنتی بانک نیروی انسانی کنگان / خاک‌نژاد: هدف ما شناسایی نیروهای توانمند و ناشناخته است

اختصاصی ثلاث – معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان کنگان از ایجاد بانک آنلاین و اینترنتی نیروی انسانی شهرستان کنگان خبر داد.

اختصاصی ثلاث – معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان کنگان از ایجاد بانک آنلاین و اینترنتی نیروی انسانی شهرستان کنگان خبر داد.

احمد خاکنژاد در گفتگو با ثلاث اظهار داشت: مطالعات و تجربیات بین المللی، جملگی مبین و مؤید این نکته‌ است که توسعه پایدار و همه جانبه، الزاماً باید از بستر نیروی انسانی بگذرد و پیش شرط توفیق، تثبیت و تداوم هرگونه توسعه و تحولی، سرمایه گذاری در توسعه انسانی به منزله رکن و هسته اصلی و محوری آن است.

وی افزود: نقش نیروی انسانی در فرایند توسعه پایدار ، نقشی مهم و بی بدیل است و آینده هر ملتی را نیروی انسانی آن تعیین می‌کند.منابع انسانی کارآمد باعث افزایش سرمایه، بهره‌برداری از منابع مختلف جامعه و ساخت و تولید روزافزون می‌گردد و پیشبرد جامعه در راستای توسعه ملی را تضمین می‌کند.

بانک نیروی انسانی کنگان

خاکنژاد گفت: جامعه ای که نتواند توان نیروی انسانی، مهارتها و دانش مردمش را شناسایی و توسعه دهد و از آن در اقتصاد ملی به نحو مؤثری بهره‌برداری کند، قادر نیست در سایر زمینه های توسعه نیز موفق باشد .

وی با بیان اینکه  نیروی انسانی تحصیل کرده پتانسیلی عظیم و سرمایه ای گرانبهاست ، اظهار داشت: شناسایی و بکار گیری صحیح این امر ،جهت برنامه ریزی برای امروز و فردای شهرستان ما امری بسیار ضروری است؛ اما با وجود اهمیت این موضوع، ما تا کنون اطلاعات جامعی از نیروی انسانی موجود و توانایی های آنان در سطح شهرستان نداریم لذا تشکیل بانک نیروی انسانی ، بانک نخبگان، استعداد های برتر و بانک ایده های شهروندان از جهات مختلف بسیار اهمیت داشته و ضروری به نظر می رسد.

خاکنژاد گفت: این سایت اینترنتی به آدرس www.bnekangan.ir  از دو بخش اخبار و سامانه ثبت نام تشکیل شده است که شهروندان واجد شرایط میتوانند با مراجعه به بخش ثبت نام این پایگاه اینترنتی نام نویسی نمایند.

وی اظهار داشت: شناسایی نیروهای تحصیل کرده شاغل ،غیر شاغل و متقاضی کار شهرستان، شناسایی نیروهای توانمند و مدیران ناشناخته که توانایی مطلوب دارند و شناسایی تخصص های موجود و استفاده بهینه از توان و تخصص افراد از برنامه های مد نظر ماست.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان کنگان برنامه ریزی برای توسعه و تنظیم رشته ها تحصیلی در مدارس نظری ،هنرستان ها ،مرکز فنی و حرفه ای ودانشگاه های فعال در شهرستان بر اساس نیازها ی فعلی و آتی را از دیگر برنامه های این طرح عنوان کرد و اذعان داشت : هدایت تحصیلی دانش آموزان به سمت رشته های مورد نیاز و تعدیل رشته های اشباع شده و نیز برنامه ریزی برای حمایت از استعدادهای خلاق، مبتکر و نخبگان شهرستان با بهره گیری از ایده های جدید شهروندان و برنامه ریزی برای حمایت از شغل های سنتی و محلی همراستا با نگاه ویژه به کار آفرینی، تولید و فعال نمودن شهرک صنعتی با تربیت کارآفرینان از اهداف این طرح به شمار می رود.

وی افزود: بانک نیروی انسانی منبعی از منابع اصلی تدوین برنامه کوتاه مدت و دراز مدت و چشم انداز شهرستان خواهد بود که باید با نگاهی نو و توجه به نیروی جوان و توانمند بومی شکل گرفته تا بتوانیم با استفاده از آن در آینده ای نچندان دور برنامه های مد نظر را اجرایی و پیاده نماییم.

وی در پایان گفت: سامانه پیامکی فرمانداری کنگان به منظور دریافت نظرات ،پیشنهادات ،انتقادات واعلام رضایت یا عدم رضایتمندی شهروندان عزیز نسبت به عملکرد دستگاه های اجرایی شهرستان کنگان با شماره ۱۰۰۰۶۱۶۴۹۹۷۳۰۸ زیرنظر معاون سیاسی اجتماعی فرماندار در نظر گرفته شده و مردم می توانند با خیالی آسوده برای رفع مشکلات مختلف در سطح شهرستان تنها با یک پیام کوتاه(اس ام اس) با ما همکاری کنند.

نظرات

  1. عبدالمجید اورا says:

    سلام آقای خاکنژاد، بهتر است در مرحله ی اول به علل عدم توجه در مصوبات اخیراستانی سفرهیات دولت به کنگان و آسیب شناسی آن بپردازید…

  2. شکر says:

    با سلام . احسنت… واقعا عالیه

  3. یک شهروند says:

    سلام. کاراشون خنده داره. من فردی با تحصیلات عالیه به اونایی که باید رزومه میدادم دادم. با اونایی که باید صحبت میکردم کردم ولی گوش اگر گوش من و ناله اگر ناله تو انچه جایی نرسد فریاد است. سهم کنگان از منطقه فقط نگهبانی و خدمات شده. نوش جان تهرانیا.

  4. شاکی says:

    احسنت شهروند .
    والا ما توی شرکت یه کار پیمانکاری گرفتیم بعد ازسه ماه سرپرست کارگاه اومده همشهری خودش که برای ما کار میکرده که بشکنه دست بی نمک بجای ما کار به او داده

  5. مریم says:

    جناب آقای خاکنژاد عزیز…
    نمیخوام بدبین باشم اما سالها توی سایت اشتغال پارس جنوبی ثبت نام کردیم و هر بار با صخره ای به نام آقای ح…. برخورد کردیم که در جذب نیروهای بومی کارشکنی میکرد حالا هم این سایت شبیه اون سایت.فقط ثبت نام کنی بعدش بهت زنگ بزنن که فلان شرکت که معلوم نیست از کجا اومده نگهبان و راننده و دفتردار میخواد.بعدش هم که بخوای بری سر کار میبینی که کمترین حقوق ممکن بهت میدن،سرویس رفت و برگشت ندارن،شرکتشون آخر آخر آخر استان بوشهره و…..
    کاش تبعیضی در کار نبود.

  6. شهروند says:

    چه کسانی قادر ب ثبت نام خواهند بود. آیا فقز اونایی ک جزو نخبگان حساب می شوند می توانند ثبت نام کنند؟؟؟؟

  7. محمد says:

    با سلام
    به نظر من بهترین و اساسی ترین کاری که می شد برای کنگان و مردم کنگان انجام داد همین بود که بتوان با استفاده از اطلاعات موجود که از تحصیل کرده ها و غیره داشت بتوانیم هم جلوی دهان مسئولین بالا که میگن کنگان نیروی مورد نظر و تحصیل کرده ندارد رو بگیریم هم اینکه میتونیم برنامه های جامع و هدف گذارتری رو پیاده سازی کنیم از جمله موارد:بهبود وضعیت دانشگاه ها از نظر تدریس و پژوهش،راه اندازی بهترین و با کیفیت ترین آموزشگاه های مورد نیاز صنعت و تجارت در شهرستان، بهبود کلی پارک علم و فناوری،استفاده از نخبگان کنگانی برای رفع مشکلات به ظاهر لاعلاج و…
    ودر آخر هم باید بگویم که مردم کنگان و بخصوص تحصیل کرده های کنگانی در این طرح شرکت کنن و به فکر بهبود هر چه سریعتر کنگان باشن. که مطمئن هستم که هستند.

  8. کنگونی says:

    کارعلمی است وموثر خواهد بود به اذن خدا
    ولی نمی دانم چرا هیچ کس اسم واقعی را نمی نویسد همه اسم مستعار می دهیم
    مرد آن است که از پشت حجاب حرف نزند بلکه با نام و رودرو حرفش را بزند

  9. کنگونی says:

    کارعلمی است وموثر خواهد بود به اذن خدا

  10. آوین says:

    اگر واقعیت را بنویسم می گویند انتظاراتش بیجا و بالاست اگر حرف بزنیم میگویند همه گله و شکایت دارند اگر حرف نزنیم واقعا فکر میکنیم مردم را احمق فرض کردند . نمیدونم تا کی فرمانداری و مسئولین شهر کنگان میخوان مردم رو سیا کنند .یه ضرب المثل هست میگه در خانه اگر کس هست یک حرف بس است . سالهاست که جزء جوانان بیکار این شهر هستم حداقل اینقدر ظلم و حرفهای تو خالی و وعده های دروغ مسئولین این شهر رو دیدم که با این مسخره بازیها نمیشه راهی به جایی برد مسئولین اگر واقعا در فکر چاره هستید مدارس و دانشگاهها رو سطح علمیش بالا ببرید دانشگاههای کنگان با اساتید کم سواد دارن با عمر جوانان ما بازی میکنند .اگر فکر چاره هستید جوانان جویای کار هزاران بار در فرمانداری فرم پر کردند و فقط سر کاری بود واقعا نمیدونم کی این مسئولین رو مسئول میکنه که اینطور مردم رو به سخره گرفتند . اگر فکر چاره هستید از جوانان شهر حمایت شود .به جوانان بها بدید همه مردم کنگان از نظر مالی در سطح بالا نیستند بهتر نیست مسئولین دروه هایی را رایگان به جوانان آموزش بدهند تا در محیط کاری بتونند خودی نشون بدند . مسئولی که جوان شهر کنگان را در سطح محروم با جوان تهران و کلان شهرها مقایسه میکنی از نظر علمی آیا شما زمینه های علمی را در همان سطح برای جوانان شهر من فراهم کردی آیا تو هم به اندازه کلان شهرها برای جوانان شهر من ارزش قائل بودی .از پایه درست کنید نیازه اول مسئولین درست بشن نیازه اداره ها و مسئولین ما بیشتر سنگ مردم کنگان رو به سینه بزنند نه خاموش صندلی را پر کنند .

  11. سعید says:

    کارت بیسته برادر خاکنژاد

  12. عبداله./ says:

    من ثبت نام کردم ببینم واقعا زنگی به من میزنن!!!!رشته گمرک بودم

    • عبداله./ says:

      تا الانش کسی بهم زنگ نزد!!!!

      صرفاً جهت اطلاع……..!!!

    • ثلاث says:

      دوست گرامی به گفته مسئولین این طرح؛ هدف از تشکیل این بانک تهیه اطلاعات جامع از نیروهای توانمند و نخبگان شهرستانی است که در آینده اثرات مثبت آن را خواهید دید.

  13. همشهری says:

    باسلام
    چجوری میشه اطلاعاتی رو که وارد کردیم و ثبت کردیم رو ویرایش یا اطلاعاتی رو اضاف کنیم

    • ناشناس says:

      ثلاث گرامی
      خواهشا این مساله رو حتما بررسیش کنید و به اطلاع برسانید

  14. دینا says:

    احسنت جناب آوین……. موافقم باهاتون؛ چون حرف دل مارو زدی…..الله نگهدارت

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن