بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15293
تعداد نظرات:۱۰ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 12 اردیبهشت 94 4:57 ب.ظ

با معرفی نفرات برتر:

دومین دوره مردان آهنین استان بوشهر در کنگان برگزار شد+جزئیات

اختصاصی ثلاث- دومین دوره مسابقه قویترین مردان استان بوشهر با ۲۱ شرکت کننده در کنگان برگزار شد.

پس از برگزاری مسابقه قوی ترین مردان استان بوشهر در کنگان، موسی دشتی دبیر و مسئول برگزاری این مسابقه به ثلاث گفت: این دومین دوره مسابقه قویترین مردان استان بوشهر است که با ۲۱ شرکت کننده در کنگان برگزار شد.

وی اظهار داشت: باشگاه سیراف جوان(از سیراف) و باشگاه اکسیژن از کنگان به ترتیب مقام اول و دوم و باشگاه بدنسازی ایرانیان عالی شهر و بیدخون مقام مشترک سوم تیمی را به خود اختصاص دادند.

دشتی افزود: در دسته وزنی آزاد نیز علی غفاری از سیراف جوان، فرشاد دهقانی از باشگاه ایرانیان عالی شهر و پیام خلفی از سیراف جوان حائز مقام های برتر شدند.

مسئول دومین دوره مسابقه قویترین مردان استان خاطرنشان کرد: در دسته وزنی ۹۰ – نیز مجتبی سفری از باشگاه بیدخون، طارق ادرایش از باشگاه اکسیژن کنگان و محمد فیصلی از باشگاه اکسیژن کنگان به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

وی گفت: در این مسابقه علاوه بر اداره ورزش و جوانان که شرایط مسابقه را فراهم کرد، عابدیران، عکاسی زوم، باشگاه ورزشی سیراف جوان و باشگاه اکسیژن و صدا برداری گروه موسیقی ساحل نشینان و دیگر دوستان با ما همکاری و مساعدت نمودند تا این مسابقه به شکل مطلوب برگزار شود.

مسئول برگزاری مسابقه قویترین مردان استان بوشهر انتقاد کرد: متاسفانه آنگونه که توقع می رفت، هیچ ارگانی به لحاظ مالی و حتی برگزاری ما را حمایت نکرد و این انتقاد بر آن ها وارد است.

دشتی عنوان کرد: برای برگزاری این مسابقه از چند ماه قبل برنامه ریزی ها انجام شده بود، هرچند تا لحظه آخر نیز مشکلاتی مانند عدم وجود صندلی و مواردی از این دست نیز دامن گیر ما بود و هزینه ای مضاعف را بر ما تحمیل کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به استقبال بسیار خوبی که از این رویداد ورزشی مفرح و هیجان انگیز به عمل امد، هم حضور فیزیکی مسئولین کمرنگ بود و هم همکاری و مساعدت آن ها نزدیک به صفر بود.

مسئول برگزاری مسابقه همچنین خبر داد: سعی و تلاش بنده و همکارانم بر این است که سومین دوره مسابقه قوی ترین مردان استان بوشهر را قبل از نوروز ۹۵ در کنگان برگزار کنیم.

دشتی یادآور شد: بجز بنده که داور اول این مسابقه نیز بوده ام، آقایان مرتضی زارعی داور دوم، احمد احمدی داور سوم، مجید منفرد ناظر داوران و مهدی احمدی مجریگری مسابقه را عهده دار بودند که از این عزیزان نیز تشکر میکنم.

 

از نکات قابل ذکر این مسابقه عدم دریافت ورودی از شرکت کنندگان بود.

نکته دیگر؛ آیتم های مسابقه بود که همگی توسط باشگاه سیراف جوان به طور رایگان در اختیار مسئولین برگزاری گذاشته شد.

معاون سیاسی فرماندار از نزدیک شاهد این رویداد ورزشی هیجان انگیز بود.

 

مردان-آهنین-کنگان۹۴ (۲)

 

//۲۲

نظرات

  1. وبگرد says:

    با سلام
    جا دارد از زحمات جناب آقای امین دشتی مطلق که مدیریت باشگاه بدنسازی اکسیژن را بر عهده دارند تقدیر و تشکر شود.

  2. محمد says:

    این مسابقه استانی نبود چند جانبه برگزار شده بود
    آیا فرق مسابقه استانی و چندجانبه را می دانید ؟!!!!

  3. سیراف says:

    با سلام
    ضمن خسته نباشید خدمت همه ورزشکاران و برگزار کنندگان این مسابقه پر شور و هیجان
    اولا مسابقه که ورودی داشته و آقای دشتی ورودی مسابقه از ورزشکاران نفری ۵۰ هزار تومان ورودی دریافت شد بعد در ضمن نحوه برگزاری مسابقه خیلی ضعیف که حتی آب آشامیدنی برای ورزشکاران وجود نداشت و نا داوری که در سطح مسابقه بی داد میکرد و همه یکی شدن و بچه های کنگان رو جز سه مقام قرار بدن و سر بچه های سیراف بریدند

  4. yas664 says:

    خیلی سطح مسابقتون پایین بود .حق بجه های سیراق خوردید

  5. حمید says:

    خسته نباشید به تمام دست اندرکاران عزیز.
    به نظر من بهتر که هیچ مسئولی حضور نداشته چون اگر هم بودن باید همش از اونها اسم برده میشد.
    درود به آقای خاکنژاد عزیز که همیشه همراه جوانان شهرستان بودن و هستند.

    به نظر من مسئولینی که از این برنامه ها حمایت نمیکنند لطف کنند دخالت هم نکنند. به امید روزی که هیچ مسئولی تو این برنامه ها دیده نشود و همیشه دنبال کارهای عمرانی و آبادانی شهرستان باشند. چه لزومی داره مسئول شهرستان حضور داشته باشه ؟! ورزش از نگاه اونها حرام هست، شادی و لبخند مردم گناه کبیره داره نباید مردم شاد باشند.

    راستی مدیر ثلاث عزیز، برنامه مهمانان سایت ثلاث ( پرسش و پاسخ از روسای ادارات شهرستان ) چی شدن ؟ چرا دیگه دعوت نمیشن برای سوال و جواب ؟؟ تو دنیای واقعی که حضور فعال ندارند ، حداقل تو دنیای مجازی گل جمالشون رو ببینیم.

  6. ناشناس says:

    وری خیلی ضعیف واقعا وحشناک ضعیف داور اومده قویترین مرد یک شهرستان رو تو دو ایتم مشخص کرده که اشتباه هست باید کل ایتپها حساب بشه که وقتی اینها فهمیدن که اگر کل ایتمها حساب کنن همه سه مقام رو باشگاه سیراف جوان میگیره به همین دلیل اینها دو ایتم اخر رو حساب کردند

  7. شریف says:

    خسته نباشید خدمت جناب اقای موسی دشتی مرد زحمت کش کنگان . به امید موفقیت برای موسی عزیز

  8. rony colman says:

    باسلام خسته نباشید اقای موسی دشتی ممنون از ازحمماتتون

  9. محمد says:

    مسابقات بسیار ضعیف برگزار شد،هم در قسمت هماهنگی مشکل داشت هم در نظم و هم از نظر داوری و طراحی آیتم ها.نمونه بارز اونهم تهدید به ترک مسابقات از سوی تیم سیراف بود که بخاطر حقکشی و بی نظمی در مسابقه از سوی داوران و برگزارکننده صورت گرفت،چون یکی از شرکت کنندگان پس از حذف از مسابقات لج کرد و گفت من از مسابقه بیرون نمیرم جناب دشتی هم قانون مسابقه رو عوض کرد و اون فرد رو به مسابقه برگردوند در صورتیکه حذف شده بود و اینکار با اعتراض شدید تیم سیراف مواجه شد.برای برگزاری چنین مسابقاتی لازمه که داوران و برگزارکنندگان حداقل دانش ممکن از قوانین رو داشته باشن که متاسفانه همون افرادی که ادعاشون میشد هم سواد اینکار رو نداشتن و باعث شدن که همه به برگزاری این مسابقه بخندن و سوژه طنز مردم بشه.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن