بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1621
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 17 تیر 93 2:35 ب.ظ

انتصاب در بنیاد شهید بوشهر+ عکس

سید محمد علی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امورایثارگران طی حکمی سید محسن موسوی را در سمت معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ابقا کرد. به گزارش ثلاث و به نقل از بنا طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور […]

انتصاب در بنیاد شهید بوشهر+ تصویر

سید محمد علی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امورایثارگران طی حکمی سید محسن موسوی را در سمت معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ابقا کرد.

به گزارش ثلاث و به نقل از بنا طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید محسن موسوی در سمت معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ابقا شد.

در این حکم آمده است:

بنا به پیشنهاد مدیرکل محترم بنیاد شهید و امورایثارگران استان بوشهر و نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقمندی شما به ایثارگری، جنابعالی را در سمت معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ابقا می کنم.

بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آنها، پشتوانه های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند.

خدمت به این عزیزان بنا به فرمایش حضرت امام راحل (ره) خدمت به نبی اکرم (ص) است و به فرموده مقام معظم رهبری تکریم شهیدان تکریم ایثار و اخلاص است، تکریم دلهای نورانی و جانهای لبریز از صفا و نورانیت است.

امید است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر دولت تدبیر و امید و در جهت تعالی مادی و معنوی کشور، با بسیج تمام امکانات و سرمایه های سازمان با رویکردی فرهنگی تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی، تببین حق عظیم شهدا و ایثارگران، آکندن عطر شهادت در کل جامعه  و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به کار گیرید.

توفیق جنابعالی را در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد متعال خواستارم.

سید محمد علی شهیدی

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن