بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 16967
تعداد نظرات:۱۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 29 خرداد 94 12:46 ب.ظ

در همایش تدبیر و امید مطرح شد:

افشاگری پورفاطمی درباره مشکلات اقتصادی دولت قبل/ آماده مناظره هستم

اختصاصی ثلاث – نماینده شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برگرداندن سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از افتخارات دولت روحانی است.

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام سیدمحمد مهدی پورفاطمی در همایش حماسه تدبیر و امید در بندر کنگان با بیان اینکه دولت روحانی برای بازگرداندن کشور به شرایط هشت سال قبل سختی های زیادی را متحمل شده، گفت: متاسفانه بی‌قانونی‌های فراوانی در دولت قبل رخ داد و همه این مسائل به نبود نگاه کارشناسانه، تخصصی، مدیریتی و نیز عدم تمکین به قانون برمی‌گردد.

پورفاطمی با اشاره به اینکه قانون بودجه باید همه ساله در آذر ماه توسط دولت به مجلس ارائه شود، افزود: پس از ورود طرح بودجه به کمیسیون‌های تخصصی و پس از آن کمیسیون تلفیق، وارد مجلس شده تا پس از بررسی های کارشناسانه به تصویب برسد.

نماینده شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه دولت قبل طرح بودجه را در اواخر سال به مجلس ارائه می‌داد و این کار مجلس را مجبور به تخصیص تنخواه به دولت می‌کرد و بعد از استفاده از تنخواه، مصوب شدن قانون بودجه به اردیبهشت موکول می‌شد.

پورفاطمی گفت: مجلس به طور گذرا از بسیاری لوایح دولت برای بستن بودجه کشور عبور می کرد و این یکی از اشتباهات کلیدی دولت قبل بود که برنامه ریزی و سیستم اقتصادی کشور را به هم زد.

پورفاطمی رویکرد دولت روحانی را متفاوت از دولت قبل دانست و گفت: با وضعیت کنونی بودجه، نفت و تحریم‌ها در این دولت، بالاترین میزان تخصیص بودجه را در استان بوشهر و دیگر استان‌ها داشته ایم در صورتی که در دولت قبل صد در صد بودجه به استان ها ابلاغ و تنها ۳۰ درصد اختصاص می یافت.

نماینده شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: وزرای این دولت مجبورند به جای پیش بردن برنامه‌های خود به احیای مشکلات دولت قبل بپردازند. برگرداندن سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از افتخارات دولت آقای روحانی است.

وی بیان داشت: حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد و همه این مسائل را می دانیم ولی چون امروز زمان همدلی و همزبانی است باید همه این مسائل را تحمل کنیم ولی نسل آینده ما شما را مواخذه خواهند کرد و باید در آخرت جوابگوی اعمال و افعال خود باشید.

وی در پایان افزود: بنده حاضرم در مورد این مسائل در برنامه زنده رادیویی با کسانی که در این باره ادعا دارند به مناظره بپردازم تا مردم به مقایسه و قضاوت بپردازند.

برچسب ها: ,

نظرات

  1. احمدی says:

    درود بی پایان خداوند بر جناب آقای پورفاطمی عزیز ایشون یک افتخار است برای این مردم و دولت حرفهای ایشون امید را در دل ما زنده نگه میدارد

  2. جوانمردان says:

    خدا را شکر ، همین که شما قانون مند هستید جای شکرش باقی هست
    بزن اون دست قشنگ رو

  3. میانه رو says:

    مرحبا سید عزیز

  4. مجید says:

    کاش جنابعالی در مورد مشکلات حوزه انتخابیه و استان خود هم اینقدر تعصب داشتید

  5. دشتی says:

    ااقای پورفاطمی با تمام احترامی که برای قائل هستیم به خاطر سیادت
    ولی نطق جنابعالی و اطلاعات و سواد شما انقدر قوی نیست که توان مناظره داشته باشید…
    وظیفه شما همان سرکشی به اموات و بیماران هست و گرنه در این ۱۶سال هیچ کاری برای مردم حوزه انتخابیه ات انجام ندادی…

  6. امید says:

    جناپ سید شما ازکه مینالی وچه دولتی را زیرسوال می بری برای حوزه انتخابیه ات چه کردی روستاهی ساحلی رادیده ای شماباکدام دولت نبوذی درکنگان واین حرفها وحضرتی دراین حوالی چه ماموریتی دارد ………. اقا مردم کجاروحانی راتنهانهاده اند که شماسمینار گرفتید همه حاضران مسول در جلسه حقوقهای گزاف دریافت می کنند من شماهاراکاملا میشناسم به راست وچپ میگویم شماازجنس مردم نیستید اگربودید مردم مستضعف دست فرو دوشنبه وپنجشنبه بازا کذایی نبود ثلاث سپاس

  7. دوست says:

    پس منتظرمناظره باش برای شما فقط یه نفرکافی است اون هم جناب رسایی است مناظره رادیویی نه تلویزیونی بهتره بسم الله

  8. k says:

    سیدجان! عجب رسمی شده هرکه از راه می رسه درخواست مناظره میکنه ولی وقت مناظره یا قایم میشه و یا به زمین وزمان بد وبیراه می گه… همون بهتر سیدجان بری برای انتخاب خودتو اماده کنی فردا تو کاکی تا سخنرانی می خوای بکنی باید برای کفشتم نگهبان بزاری حالا دیگه خودمونیم موقع سوال و مناظره در دولت قبل غائب بودید حالا هم نه مناظره ونه محاکمه دردی دوا نمی کنه ، خوش اومدی ای حرفا توی کنگون مصرف نداره ؟

  9. احمد says:

    حاج اقا پس چرا در دولت قبل صدات در نمیومد

  10. شهرام says:

    ثلاث سانسور چرا?

  11. lpsk says:

    سلام سید جان . دولت قبل رو زیر سوال بردن هنر نیست بیا بچسب به این رفیقت حسن روحانی و اطرافیانش که داره مملکت رو با تمام عزت و احترامش به نابودی می کشونه .
    خواهیم دید ….. که آقای روحانی به ایران میزنه هیچ رئیس جمهوری نزده باشه .

  12. مهرگان says:

    سید عزیز جنابعالی که ۱۶ سال تو مجلس بودی و با ۳ دولت سر و کار داشتی واقعا گفته هاتون با سابقتون تطابق نداره و مثل یه منتقم زخم خورده حرف میزنید. مگه شما ۸ سال بقول خودتون بی مدیریتی و فساد ندیدید؟؟؟؟!!! چرا سکوت کردین؟؟ چرا چیزی نگفتین؟؟ چرا فریاد هیات من الذله سر ندادین ؟؟؟ سید جان قدرت و مقام وقتی بشه جزو وجود آدمی و در راستای منافع شخصی بکار گرفته بشه خیلی چیز کثیفی میشه. لطفا برای به قدرت رسیدن حزب و گروهتون بقیه رو زیر سوال نبرید و مفت مفت خودتونو گناهکار نکنید. شما و آقای موسوی لاری زمان ریاست جمهوری دکترسیدمحمد خاتمی و تو اوج قدرتتون که هر سه وعده با رییس جمهور غذا میخوردین و دست راست رییس جمهور بودین برای حوزه ی انتخاباتی خودتون چیکار کردین؟؟؟؟؟ موسوی لاری روستای مهر رو گلستان کردم و پروژه پالایشگاه پارسیان رو از کوههای پشت لامرد آورد و تو ۲ کیلومتری شهر مهر مستقر کرد ولی شما چیکار کردین؟؟؟ تونستین از نابودی کشاورزان زحمت کش حاشیه ی رودخانه مند جلوگیری کنید؟ تونستین وضعیت اصفناک فضاهای آموزشی روستاهای ساحلی رو سر و سامان بدین؟؟؟؟ پس لطفا به کسی خورده نگیرید و بجای این انتقادات و کوبیدن ها بروید و از خداوند طلب آمرزش و بخشش کنید.

  13. شهرام says:

    سلام برثلاث ازهمه ی این نظرات مخالفین سید اینطوری برداشت می شود که حسابی به طرفداران دولت پاکدستان [افتخارشما رحیمی وبقایی هستند]برخورده.خواننده عزیزپس توخود بخوان حدیث مفصل ازاین مجمل .

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن