بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 213
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 27 اردیبهشت 93 12:28 ب.ظ

شهرستان کنگان نیازمند برنامه زیرساختی؛

باید به پیشرفت سیراف کمک کنیم

اختصاصی ثلاث – نشست شورای اداری شهرستان کنگان  در شهر سیراف برگزار شد تا محوریت این جلسه حول مشکلات این شهر تاریخی باشد. شهرستان نیازمند برنامه ریزی زیرساختی است در ابتدای نشست امام جمعه بندر سیراف گفت: برنامه ریزی اساسی و زیرساختی می تواند این شهرستان را در مقابل آسیب های احتمالی آینده در حوزه […]

اختصاصی ثلاث – نشست شورای اداری شهرستان کنگان  در شهر سیراف برگزار شد تا محوریت این جلسه حول مشکلات این شهر تاریخی باشد.

شهرستان نیازمند برنامه ریزی زیرساختی است

در ابتدای نشست امام جمعه بندر سیراف گفت: برنامه ریزی اساسی و زیرساختی می تواند این شهرستان را در مقابل آسیب های احتمالی آینده در حوزه های مختلف واکسینه نماید.

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق عاشوری افزود: برنامه ریزی منسجم و اولویت بندی شده راهکار برون رفت از معضلات کنونی است که دامن گیر شهرستان شده است.

باید به آبادانی سیراف کمک کنیم

فرماندار کنگان نیز این شهرستان را دارای ظرفیت های ارزشمندی دانست و اظهار داشت: باید در کنار هم به عنوان یک مجموعه خادم مردم، به آبادانی شهر سیراف کمک کنیم.

عباس تبرکی گفت: هر کس در هر مجموعه با درک این موضوع که همفکری و همدلی با شهروندان و عزم ملی و نیز استفاده از تمام پتانسیل ها راه‌گشاست ، آنچه در توان دارد را در خصوص توسعه شهر باید بکار گرفته و خدمات رسانی مطلوب در امور مختلف خصوصا مسائل فرهنگی را سرلوحه قرار دهد.

عموئی رئیس اداره آب و فاضلاب کنگان شد / مرحوم حسن کنگانی نمونه بارز یک مسئول دلسوز بود

در این نشست بابک عموئی رسماً به عنوان رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان کنگان معرفی و از خدمات رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

پس از پایان این نشست تمام اعضای شورای اداری از خانواده متوفی، معلم اخلاق و رئیس شورای اسلامی شهر سیراف مرحوم حاج حسن کنگانی بازدید و تقدیر شد.

فرزند مرحوم کنگانی در حاشیه این بازدید گفت: مرحوم کنگانی پدری نمونه، معلمی فداکار و مسئولی دلسوز بود که تمام وجودش را صرف خدمت به مردم کرده بود تا از این راه بتواند این شهر باستانی را به جایگاه واقعی خودش رسانده و مشکلات ریز و درشت مردم را حل کند.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. salas says:

    سیراف نیازمند توجه بیشتری است

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن