بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 21548
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 16 مهر 94 1:34 ب.ظ

مدیر پالایشگاه اول پارس جنوبی؛

فاز ۱ حائز رتبه برترین پالایشگاه گاز کشور در شش ماه اول امسال شد

ثلاث – پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با تولید ۱۶۱٫۸ میلیون مترمکعب استاندارد گاز بیش از میزان تعهد، موفق به کسب رتبه اول افزایش میزان تولید نسبت به تعهد، در بین تمامی پالایشگاه‌های گاز کشور شد.

به گزارش ثلاث ؛ مدیر پالایشگاه اول از کسب رتبه‌ی اول تولید نسبت به تعهد این پالایشگاه در بین پالایشگاه‌های گاز کشورخبر داد.

مهندس سید محمد مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با تلاش صنعتگران این مجموعه توانست تولید ۱۶۱٫۸میلیون مترمکعب استاندارد بیش از تعهد خود را در ۶ ماه نخست سال ثبت نموده و به جایگاه برتر در میان پالایشگاه‌های گاز کشور دست یابد.

وی افزود: میزان تعهد پالایشگاه اول ۴۶۴۸٫۷ میلیون متر مکعب بوده که میزان واقعی برداشت از منابع ما با ثبت رکورد ۴۸۱۰٫۵ میلیون متر مکعب، موجب اختلاف ۱۶۱٫۸ میلیون مترمکعب بیش از میزان تعهد شده است.

هاشمی اضافه کرد : پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با میزان ۱۰۳٫۵ درصد برداشت ازمنابع نسبت به تعهد تولید، به این جایگاه رسیده است.

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این که تولید پالایشگاه‌های گاز کشور توسط معاونت عملیات شرکت ملی گاز پایش و به طور دوره‌ای اعلام می‌گرددگفت :مسلما ‌کسب این جایگاه که نشان از تلاش‌های شبانه‌روزی تمامی مجموعه‌های پالایشگاه است، با برنامه‌ریزی مدون و تلاش جمعی به ثمر نشسته و انتظار می‌رود این روند رو به رشد با ایجاد انگیزه‌ی مضاعف بین کارکنان پالایشگاه ادامه داشته باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: این در حالی است که انجام تعمیرات اساسی که با تیم تخصصی پالایشگاه صورت می‌پذیرد نیز در شش ماه اول سال به خوبی و با موفقیت صورت پذیرفته است.

وی با تبریک کسب رتبه‌ی برتر واحد HSE این پالایشگاه اظهار کرد: واحد HSE پالایشگاه اول در بین پالایشگاه‌های گاز مجتمع گاز پارس جنوبی به مقام نخست و در بین پالایشگاه های گاز کشور به رتبه دوم دست یافت و در مراسم بزرگداشت روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی، از سوی معاون محترم وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیر پالایشگاه اول یادآور شد :از سایر اقدامات شاخص در شش ماه اول سال ۹۴ می‌توان به راه‌اندازی یکی از مشعل‌های جدید پالایشگاه اول پس از اتمام کار توسط شرکت نفت وگاز پارس و انجام مقدمات راه‌اندازی مشعل جدید دوم پالایشگاه تا آخر مهرماه اشاره کرد.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. M@tin says:

    چه فرقی بحال منطقه ما میکنه…همش فکر خودشون هستن…

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن