بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 22624
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 11 آبان 94 2:27 ق.ظ

رئیس اداره استاندارد کنگان مطرح کرد:

نصب غیر استاندارد آسانسور در کنگان

ثلاث- رئیس اداره استاندارد کنگان گفت: اصول فنی و استاندارد در نصب آسانسورها دراین شهرستان رعایت نمی شود.

رئیس اداره استاندارد کنگان گفت: اصول فنی و استاندارد در نصب آسانسورها دراین شهرستان رعایت نمی شود.

به گزارش ثلاث، مصطفی رامشی روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: هم اکنون نصب آسانسور درساختمان های نوساز در شهر کنگان مغایر با اصول استاندارد است و این وضعیت می تواند در واحدهای طبقاتی مشکلات و مخاطراتی را به همراه داشته باشد.

وی اضافه کرد: انتظار می رود برای حفظ سلامت و امنیت شهروندان، شهرداری به ساختمان هایی که آسانسور نصب می کنند بدون مجوز استاندارد پایان کار ندهد.

رامشی در بخش دیگر با تشریح عملکرد شش ماه نخست سال جاری اداره استاندارد کنگان اظهارکرد: در این مدت، یکهرارو۵۰۰ اظهارنامه وارداتی وصول شد که بیشتر آنها اظهارنامه ملوانی و بخش کمی تجاری بوده است.

رئیس اداره استاندارد شهرستان کنگان افزود: همچنین درمدت یادشده نتیجه یکهزارو ۲۰۰ فقره اظهارنامه وارداتی ملوانی توسط این اداره به گمرک ها اعلام شد.

وی گفت: در شش ماه نخست سال جاری و برای مطابقت کالاهای وارداتی با استاندارد ملی ۲۶۱ فقره اظهارنامه وارداتی تجاری به گمرک های کنگان، دیر، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و بندر بوالخیر اعلام شد.

رامشی در مورد تعیین ماهیت کالاها اظهار کرد: ۲۵۰ نمونه کالا در این مدت مورد تعیین ماهیت شد که بیشتر شامل محصولات سرامیکی، نفتی، ظروف شیشه ای و فلزی بوده است.

رئیس اداره استاندارد شهرستان کنگان با اشاره به میزبانی جنوب استان بوشهر از صنعت گفت: در شش ماه اول سال جاری، بیش از ۵۰ مورد بازرسی و نمونه برداری از فراورده های نفتی صادراتی توسط کارشناسان این اداره انجام شده است.

وی به موضوع بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی اشاره کرد گفت: دراین مدت، علاوه بر نمونه برداری از ۵۲ نمونه محصولات تولیدی و ارسال به آزمایشگاه، از ۵۳ واحد تولیدی در شهرستان های کنگان، دیر، عسلویه و جم بازرسی شد.

رامشی، بازرسی از شهربازی ، هشت جایگاه سوخت CNG در شهرستان های کنگان، دیر و جم، آزمون از ۱۸۹ نازل جایگاه عرضه سوخت مایع در جنوب استان، بازرسی و نمونه برداری از ۴۰ واحد صنفی طلافروشی و ۹۳ واحد صنفی در شهرستان های جنوبی استان را بخش دیگری از اقدامات این اداره در نیمه اول سال جاری بیان کرد.

وی گفت: همچنین در شش ماه اول امسال ۱۳ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدی تمدید و ۱۴ پروانه کاربردی علامت استاندارد مربوط به تعدادی از واحدهای تولیدی ابطال شد.

رامشی به موضوع تدوین و آموزش اشاره کرد وافزود: علاوه بر ۱۴۲ نفر ساعت دوره آموزشی در نیمه اول سال جاری ، ۵۶ نفر ساعت آموزش مسئولان کنترل کیفیت واحدهای تولیدی، دوتدوین در کمیته برنامه ریزی فراورده های نفتی و فلزشناسی تصویب شد./// ابوذ حسین پور

برچسب ها: ,

نظرات

  1. عاشق تاریخ says:

    قابل توجه رسانه های استان
    عجیب ترین مقاومت و جنگجوی شکست ناپذیری که از چشم رسانه ها پنهان مانده
    مرد نام اور روستای نونکن شهرستان دیر علی سمعیل فخرایی
    راویان گویند حکومت شاهنشاهی با تمام امکانات در منطقه سعی در سرنگونی علی سمعیل کرد اما در طول سالها مبارزه علی هرگز شکست نخورد و تسلیم نشد حتی هواپیمای اعزامی به منطقه جهت سرنگونی علی شکست خورد
    علت این مقاومت پایدار چه بوده
    علی سمعیل فردی سخاوتمند بود
    توجه ویژه ای به فقرا داشت
    شجاعت فراوانی داشت
    لطفا با هم رزمان و اشنایان وی در رابطه با این قهرمان گفتگو کنید
    فردی که در قلعه علی سمعیل بوده حاج اسماعیل امامی میباشد وی از افراد معتمد بندر دیر میباشد
    ۰۹۱۷۱۷۱۶۱۴۴شماره اقای امامی
    وی اقوام علی سمعیل میباشد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن