بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2317
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 3 مرداد 93 11:53 ق.ظ

قتل پدر توسط دو برادر ۱۶ و ۱۷ ساله!

دو برادری که در جنایتی هولناک پدر خود را به قتل رسانده بودند، توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهرم استان فارس در کمتر از ۲۴ شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش ثلاث و به نقل از عصر ایران،سرهنگ ملک زاده فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهرم در […]

دو برادری که در جنایتی هولناک پدر خود را به قتل رسانده بودند، توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهرم استان فارس در کمتر از ۲۴ شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ثلاث و به نقل از عصر ایران،سرهنگ ملک زاده فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهرم در جریان قتل مرد میانسالی در یکی از بیمارستان ها قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم ادامه داد: کارآگاهان برای افشای راز این جنایت راهی صحنه قتل در یکی از روستاهای اطراف جهرم شدند، که در تحقیقات از شاهدان ماجرا دریافتند،‌ پسران مقتول با او درگیر شده و با ضربات چاقو پدرشان را از پای در آوردند.

وی با بیان اینکه این دو برادر ۱۶ و ۱۷ ساله پس از جنایت پا به فرار گذاشته بودند، گفت: بررسی ها برای شناسایی مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا اینکه در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه آنان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ملک زاده تصریح کرد: متهمان برای تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال داده شدند و ضمن اعتراف به قتل، انگیزه خود را از این جنایت اختلاف خانوادگی با پدرشان اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم خاطر نشان کرد: پسران جوان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

برچسب ها: , , ,

نظرات

  1. M@tin says:

    بفرما این هم نشونه آخر الزمون
    پسراش قاتل جونش وابیدن…البته یه ضرب المثلی هسه که در این رابطه میگو: حصین که پر نونن خویشون هم خویشونن..حصین که شد خالی زن قاتل جونن.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن