بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 24051
تعداد نظرات:۱۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 3 دی 94 10:08 ق.ظ

حمزه زبيري :

توجه به توسعه پایدار آینده ای روشن را برای منطقه بدنبال دارد

اختصاصی ثلاث- داوطلب انتخاباتی حوزه جنوب استان بوشهر گفت: نگاه سطحی به برخی مشکلات مانند اشتغال و آبادانی منطقه نمی تواند خیلی مفید باشد، بلکه توجه به توسعه پایدار، بلند مدت و ماندگار است که می تواند آینده ای روشن را تضمین نماید.

ثلاث – حمزه زبیری به عنوان داوطلبی دیگر از حوزه جنوب استان بوشهر  پس از ثبت نام در فرمانداری شهرستان کنگان به خبرنگار ثلاث گفت: مردم این منطقه به جهت تغییرات سریع فرهنگی و تهدیدات ناشی از آلاینده های پالایشگاهی، خسارتهای فراوانی متحمل شده اند که مساعدت ها و فعالیت های فرهنگی، علمی و عمرانی در تمام دولت ها متناسب با خسارتها نبوده است.
وی افزود:نگاه سطحی به برخی مشکلات مانند اشتغال و آبادانی منطقه نمی تواند خیلی مفید باشد، بلکه توجه به توسعه پایدار، بلند مدت و ماندگار که بتواند آینده ای روشن در زمینه های اشتغال بطور خاص تربیت مدیران متخصص، تقویت بنیه علمی مراکز آموزشی، اصلاح سیستم های آلاینده های پالایشگاهی و صنایع دیگر، بهبود زیر ساخت های شهری و روستایی را تضمین نماید و بایستی مورد توجه مسئولین قرار گرفته و با جدیّت پیگیری شود.
این داوطلب انتخاباتی مجلس در حوزه جنوب استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این رابطه بایستی به نظرات و دیدگاه های فرهیختگان و متخصصین توجه کرد و از آنها در در بخشهای مدیریتی بویژه لایه های دوم و سوم مدیریت اجرایی بهره برد.
زبیری تاکید کرد: با پرهیز از سیاست زدگی که امروز آفت بزرگ جامعه ماست و توجه به واقییتهای اعتقادی و اجتماعی مردم و احترام به همدیگر و قانون، می توان با نگاه عمیق و واقعی به توصیه ها و فرمایشات مقام معظم رهبری که هدایت گر و تضمین کننده آرامش و ثبات ملت، کشور و انقلاب اسلامی است از سختی ها و معضلات بویژه در شرایط حساس کنونی که منطقه ما نا آرام و متشنج است، به سلامت عبور کرد .
وی عنوان کرد: هماهنگی و همکاری دولت و مجلس در تمام زمینه ها بویژه در موضوعات اقتصادی می تواند موانع را رفع کرده و حرکت پیشرفت و توسعه کشور را روان تر و به نتیجه برساند که البته مجلس باید همواره نقش نظارتی خود بر عملکرد دولت در چهارچوب قانون حفظ نماید.
این داوطلب انتخاباتی مجلس در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: نقش رسانه ها در دریافت و پرداخت اخبار ، تجزیه و تحلیل و انعکاس صحیح و به موقع آن به جامعه بسیار مهم است . بیان واقعیت های کشور قبل از اینکه مورد سوء استفاده بیگانگان قرار گیرد می تواند نقش مؤثری در بهبود فضای فرهنگی، سیاسی و بویژه توسعه اقتصادی داشته باشد که البته همواره رسانه ها باید منافع ملی را مد نظر داشته باشند .
زبیری تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس، ضامن بقای قانون و نظام جمهوری اسلامی است که در این رابطه از همه بزرگان و فرهیختگان دعوت می کنم در زمان باقیمانده خود را جهت خدمت در معرض انتخاب مردم قرار داده و از عموم مردم عزیز و شریف شهرستان های ، دیّر ، کنگان، جم و عسلویه نیز به حضور پرشور و انتخاب خوب و شایسته در انتخابات دعوت می نمایم .

zobeyri (1) zobeyri (2) zobeyri (3)

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. ولایت says:

    زنده و پاینده باد رای ما حاج حمزه

  2. mostafa says:

    با سلام خدمت آقای زبیری انشالله از خداوند منان میخواهم شما پیروز سربلند باشید بنده در زمان خدمت هیچ وقت بی احترامی ندیدم و آرزوی سلامتی براتون دارم

  3. همشری says:

    سلام
    ثلاث جان چرا عکس ،خبرو مصاحبه با خانم الماسی نگذاشتید

  4. ناشناس says:

    زنده باد حاجی زبیری

  5. جمالی says:

    خیلی خوش حالم که توی این دوره افرادی مثل آقای زبیری در سراسر کشور در انتخابات کاندید شدند…به امید آبادانی و اشتغال بیشتر

  6. دوست says:

    با آرزوی موفقیت و سربلندی برای آقای زبیری که همواره فردی مدیر و کوشا هستند

  7. سیفی says:

    سلام خدمت اقای زبیری کاندید محبوب ومردمی جنوب استان .ایشالا که موفق باشند

  8. این نیز میگذرد says:

    سلام .فراموش نکنید تا وقتی قاسم ابراهیمی هست رای همه ما فقط ایشان(قاسم ابراهیمی) میباشد.درود بر مرد پاک خدا .ما به قاسم ابراهیمی رای خواهیم داد

  9. علی زبیری says:

    توجه به توسعه پایدار اینده ای روشن را برای منطقه بدنبال دارد .
    همیشه پیروز و سربلند . رای قاطع ما حاج حمزه زبیری

  10. سیفیزن says:

    زنده وجاوید حاج حمزه زبیری
    محبوب همه

  11. عباس says:

    اقای زبیری موفق باشی

  12. کنگانی says:

    چرا گزارشی از ثبت نام خانم الماسی نگذاشتید؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    —————

    ثلاث- تمام کاندیدای انتخاباتی جنوب استان می توانند یک مصاحبه انتخاباتی را با ثلاث جهت درج در این سایت داشته باشند. تمام افرادی که مصاحبه شان را به این سایت داده اند، درج شده است.

  13. رضا از سیراف says:

    باتوجه به اینکه اقای احمدی چهارسال تجربه اجرایی واشنایی باوزارتخانه دارند گزینه ای بهتر از دیگر کاندیدها میباشد، به همین دلیل میبایست همه حوزه هاازایشان حمایت کنند.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن