بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 24102
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 4 دی 94 5:15 ب.ظ

آزمون بزرگ علمی، فرهنگی “پیامبر من” در مصلا برگزار شد

ثلاث- به همت دفتر امام جمعه و مدیریت آموزش و پرورش کنگان: آزمون بزرگ علمی – فرهنگی پیامبر من در مصلا برگزار شد

به گزارش ثلاث،به همت دفتر امام جمعه و مدیریت آموزش و پرورش کنگان: آزمون بزرگ علمی – فرهنگی پیامبر من در مصلا  برگزار شد

در آستانه میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) و هفته وحدت آزمون بزرگ علمی – فرهنگی ” پیامبر من ” با رقابت دانش آموزان دختر و پسر کلاس های پنجم و ششم مدارس کنگان و بنک در مصلای این شهر برگزار شد.

امام جمعه کنگان در گفتگو با ایرنا با تایید این خبر گفت: در راستای تداوم برنامه های علمی و فرهنگی و با مشارکت و همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کتابی با عنوان پیامبر من انتخاب و بین دانش آموزان کلاس های پنجم و ششم توزیع و آزمون آن برگزار شد.

حجت الاسلام محمود محمودی افزود: امیدواریم این اقدام زمینه ای برای آشنایی بیشتر آینده سازان کشور با اسوه حسنه خلقت یعنی نبی مکرم اسلام باشد.

وی اظهار داشت: آشنایی نوجوانان و جوانان با سیره و سنت نبوی می تواند به رشد و نهادینه شدن فرهنگ ناب دین و تعالیم اسلامی در زندگی فردی و اجتماعی کمک کند.

محمودی در پایان از ادامه برگزاری سلسله مسابقات فرهنگی به صورت مشترک با مدیریت آموزش و پرورش بین دانش آموزان در طول سال خبر داد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز گفت: در این آزمون قریب ۱۳۵۰ دانش آموز پسر و دختر کلاس های پنجم و ششم شرکت کردند.

ابراهیم محمدپور با تقدیر از حمایت و مشارکت امام جمعه کنگان افزود: طبق هماهنگی های صورت گرفته به ۳۵۰ نفر از نفرات برتر این آزمون در شب ۱۷ ربیع مصادف با میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) هدایایی اهدا خواهد شد.// ابوذر حسین پور

-_-_-۱۹

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. دوست says:

    ازاموزش وپرورش تشکرمیکنم دست مریزادبرهمت شما فرهنگیان

  2. ناشناس says:

    جونم
    هر کجای کنگان که میری آقای حسین پور را با انرژی میبینی . از نماز جمعه گرفته تا مراسمات محوری و فوتبال و مراسمات سایر ادارات ووشو.
    خودمونیم ها قحط الرجاله دیگه

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن