بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 25951
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 13 اسفند 94 1:41 ق.ظ

توسط نیروی انتظامی شهرستان کنگان:

طرح ضربتی پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز در شهر بنک انجام شد+جزییات

اختصاصی ثلاث- فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان کنگان شهر بنک خبر داد.

به گزارش ثلاث، اسدالله حقیقت منش، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان کنگان شهر بنک خبر داد.

در ادامه این خبر، فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از اجرای طرح عملیاتی و ضربتی پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز در شهر بنک خبر داد.

سرهنگ پاسدار کرم دشتیان در مصاحبه با خبرنگار سایت ثلاث گفت: به منظور مقابله با ناهنجاری­های اجتماعی و پاسخ به مطالبات شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده شهر بنک به مدت ۲۴ ساعت در شهر بنک اجرا شد.

وی افزود : روز گذشته، تیم عملیاتی شهرستان به همراه واحد عملیات، یگان امداد، پلیس اطلاعات، کلانتری ها و پاسگاه ها ضمن هماهنگی قضایی، چندین محله آلوده شهر بنک و محل اجتماع خرده فروشان و عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه، ۷ نفر را در این رابطه دستگیر کردند .

سرهنگ دشتیان اظهار داشت: در این عملیات با تلاش ماموران، ۱۵۹ گرم هرویین، ۳۲۰ گرم شیشه، یک قبضه اسلحه کلا شینکف به همراه ۱۷ تیر جنگی، دو دستگاه موتور سیکلت،.یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و تعدادی ماهواره کشف و ضبط گردید و کلیه متهمان تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی کنگان با تاکید بر استمرار طرح های پاکسازی در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: پلیس با اقتدار آماده رویارویی با هنجارشکنان و فروشندگان مواد مخدر در جامعه میباشد و شهر وندان میتوانند ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰در نا امن سازی شهر برای مجرمان سهیم باشند.

 

برچسب ها: ,

نظرات

  1. ناشناس says:

    خواهشمند است در خیابان طالقانی ودر منازل سازمانی بنیاد شهید نیز پاکسازی کنید

    • کنگونی says:

      شأن شهدا خیلی بالاست و بخدا خوبیت نداره که در منزلی که خانواده شهدا باشن اینجور پاتوق معتادان بشه من خودم هروقت کنار اون خونه سازمانی رد میشم خجالت میکشم ثلاث عزیز و نیروی انتظامی و بنیادشهید خواهشمند است پیگیری فوری

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن