بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30669
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 9 مرداد 95 1:14 ب.ظ

امام جمعه کنگان:

قطع کردن دست مفسدان اقتصادی یک مطالبه ملی است

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: برخلاف ادعای دروغ و بی ارزش اتحادیه عرب، امروز همه دنیا می داند جمهوری اسلامی ایران مایه ثبات منطقه است.

جت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران با انتقاد از حمایت عربها به ویژه سعودی ها از جریانهای تکفیری، منافقان و نیز ارتباط آنها با رژیم غاصب و جعلی صهیونیست افزود: راهکار اتحادیه عرب به سرکردگی سعودیها با سلاح تهدید و تزویر محکوم به شکست است.
وی در بخش دیگر برخورد با دریافت کنندگان حقوق های نجومی را مطالبه ای عمومی ذکر کرد و گفت: برخورد نکردن قاطع با دریافت کنندگان حقوق های نجومی موجب از بین رفتن اعتماد عمومی به دستگاه اجرایی و سلب اعتماد مردم می شود.
وی افزود: هرگز قابل قبول نیست برخی از مدیران در حالی حقوق های چند میلیونی می گیرند که عده ای با کمترین حقوق در فقر برای تهیه کمترین نیازهای اولیه زندگی دچار مشکل هستند.
محمودی خطاب به دستگاه قضا، سازمان های نظارتی و بازرسی تصریح کرد: قطع کردن دست مفسدان اقتصادی یک مطالبه ملی است.
محمودی با گرامیداشت هفته حج با انتقاد از سیاست های خصمانه عربستان سعودی گفت: ممانعت سعودی ها در اعزام حاجیان ایرانی به سرزمین وحی لکه ننگی در تاریخ خباثت های حاکمان ظالم آل سعود است.
وی با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت گفت: انتظار می رود سنت اعزام کسانی که برای نخستین بار به مشهد می روند و نزدیک به هفت سال است که از سوی دفتر امام جمعه کنگان اجرا می شود با حمایت و همراهی خیران، مسئولان و شرکتها تداوم یابد.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. امید says:

    فقط از خدا میخام ریشه اونهایی که با این کارا به مردم این کشور ظلم میکنند خشک بشه انشاءالله.قشر فقیر این جامعه واقعا تحت فشار قرار دارند،خط فقر توی سال ۹۵ برای یک خوانواده ۳ نفره ۲/۵۰۰/۰۰۰تومان براورد شده.پس چرا من کارگر باید با حقوق۱/۰۰۰/۰۰۰زندگیمو بچرخونم؟زن و بچه من چه گناهی کردن؟چرا یکی که دستش به بیت المال میرسه باید ۵۰ یا ۱۰۰ برابر من حقوق بگیره؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن