بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 34316
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 16 مهر 95 5:43 ب.ظ

توسط مولفان کنگانی نگاشته شد

رونمایی از کتاب کار زبان انگلیسی پایه هفتم در دبیرستان دخترانه کنگان+عکس

اختصاصی ثلاث- کتاب کار زبان انگلیسی پایه هفتم تالیف خانم ها نرجس خاتون عاشوری و زهرا بهرامی از دبیران دبیرستان متوسطه اول دخترانه کنگان رونمایی شد.

img-20161007-wa0002

 

به گزارش ثلاث، کتاب کار زبان انگلیسی پایه هفتم تالیف خانم ها نرجس خاتون عاشوری و زهرا بهرامی از دبیران دبیرستان متوسطه اول دخترانه کنگان در آغازین روز سال تحصیلی جدید با حضور مختارزاده ریاست محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان ، بحرینی کارشناس امور تربیتی اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان و جمعی از اولیای  دانش آموزان در دبیرستان فرزانگان  کنگان رونمایی شد.

گزارش ثلاث می افزاید: این کتاب ارزشمند با عنوان ” کتاب کار زبان انگلیسی “ برای اولین بار در استان بوشهر توسط خانم ها نرجس خاتون عاشوری و زهرا بهرامی از دبیرستان فرزانگان متوسطه اول شهرستان کنگان تالیف شده و به چاپ رسیده است. 

نرجس خاتون عاشوری در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: سایر کتاب کار هایی که پیش از این تالیف شده اند، تمرینات کاربردی و ضروری را در بر ندارد و حاوی تمرینات ساده می باشد؛ اما مولفان این کتاب برآن شدند تا جهت کمک به یادگیری هرچه بهتر دانش آموزان در درس زبان انگلیسی، نقاط ضعف کتاب های پیشین را شناسایی نمایند و آن نقاط را قوت بخشیده و کتابی به طور کامل تر همراه با تمریناتی کاربردی تر تالیف نمایند . 

وی خاطرنشان کرد: در روند تهیه و چاپ این کتاب ارزشمند، جناب اقای محیسن ، مدیریت محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان ، همکاری موثری با مولفان داشته و جهت حمایت از ایشان تعداد ۵۰ نسخه از کتاب را خریداری نموده اند.

انجام اقداماتی از این قبیل مسیر تعلیم و تربیت نسل جوان را به شکل مطلوبی میسر میسازد.

امید است که این کتاب، کمکی بر افزایش سطح علمی دانش آموزان در درس زبان انگلیسی باشد .  می طلبد این حمایت در سطح کلانی از مولفان منطقه و شهرستان انجام گیرد.

 

img-20161007-wa0003 img-20161007-wa0004 img-20161007-wa0005

 

//

 

نظرات

  1. ناشناس says:

    بسیار عالی. این کتاب از کجا میشه تهیه کرد

  2. یه حسود says:

    با سلام خدمت دبیر فعال خانم عاشوری واقعا خسته نباشید اولا مولفان کتاب زبان مدارس استفاده از کتب کار را در کلاسهای درس ممنوع کرده اند مگر مجوز رسمی داشته باشند . ثانیا کتابهای دیگر هم که در بازار وجود دارد خیلی عالی هستند و قرار نیست کتابهای دیگه زیر سوال برده شوند . کتاب کار دانش اموزان به اندازه کافی تمرین دارد و نیازی به کتب اضافی نیست. به هر حال خسته نباشید و همیشه موفق باشید . کتاب کار که همه می تونن بنویسن.

    • مولفان کتاب تلاش says:

      با سلام خدمت شما
      کتاب کار تلاش جهت استفاده در کلاس های درس قبلاً از ریاست محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان و همچنین استان مجوز دریافت و مراحل قانونی را طی نموده است. شما صحیح می فرمایید هر کسی توانایی نوشتن کتاب را دارد و امیدواریم بعد از این شاهد کتاب های تألیف شده شما همکار گرامی و دوستان دیگر باشیم.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن