بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48919
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 24 تیر 97 1:22 ب.ظ

۷ شهرک جدید در کنگان از نعمت گاز بهره مند می شوند

ثلاث-رئیس اداره گاز شهرستان کنگان گفت: ۷ شهرک در کنگان از نعمت گاز بهره مند می شوند

به گزارش ثلاث، در راستای بازدید احمد خاک نژاد معاون سیاسی فرماندار کنگان از ادارات با هدف آگاهی از چگونگی نحوه خدمت رسانی ، سنجش میزان رضایتمندی مردم و دیدار با پرسنل این قشر زحمتکش و پرتلاش، به همراه  کارشناسان فرمانداری از وضعیت خدمات‌رسانی به ارباب رجوع، تجهیزات و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بازدید و بر رفع نواقص و تأمین امکانات مورد نیاز این اداره تاکید کردند.

حسن ایمانی رئیس اداره گاز شهرستان کنگان اظهار داشت:   پیمان نصب ۵۰۰ فقره انشعاب گاز در شهرک های جدید کنگان که سال گذشته گازرسانی به آنها با اجرای ۴۲۰۰۰ متر شبکه آغاز  گردید در حال انجام است و تا یک ماه آینده به اتمام میرسد .
وی عنوان کرد: تمامی ساکنین شهرک های قائم۲ ، سلامت، فرهنگیان، معلم، دردار و نفت و گاز، مدرس می توانند از از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند. کار گاز رسانی به شهرک های قائم ، دردار و نفت و گاز به اتمام رسیده و شبکه گاز باقی شهرک ها نیز کشیده شده و تا یک ماه آینده نصب انشعابات آن نیز به پایان می رسد.
رئیس اداره گاز شهرستان کنگان همچنین خبر داد: مطابق دستور مدیرعامل شرکت ملی گاز، از بهمن ماه سال ۹۶ ردیف «هزینه خدمات مستمر گاز» یا همان «آبونمان» از قبض‌های گاز حذف شد و بخشی از  هزینه های اخذ شده به مشترکان برگردانده شد./ پرتال فرمانداری شهرستان کنگان

عکس: رضا زیارتی

 

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن