بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50394
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 13 مهر 97 2:39 ب.ظ

نگاه انتقام‌جویانه مس کرمان به بازی با سیراف کنگان/ بودجه سیراف نصف قرارداد یک بازیکن مس کرمان است

 رقابت انتقام جویانه مس کرمان و سیراف کنگان امروز جمعه ساعت ۱۶:۴۵ در حالی در ورزشگاه باهنر کرمان به انجام می رسد که فصل گذشته هم جدالی سخت بین این دو تیم در جام حذفی شکل گرفته بود که تیم سیراف کنگان موفق شد با یک گل مس کرمان را شکست دهد و این تیم […]

 رقابت انتقام جویانه مس کرمان و سیراف کنگان امروز جمعه ساعت ۱۶:۴۵ در حالی در ورزشگاه باهنر کرمان به انجام می رسد که فصل گذشته هم جدالی سخت بین این دو تیم در جام حذفی شکل گرفته بود که تیم سیراف کنگان موفق شد با یک گل مس کرمان را شکست دهد و این تیم قوی را حذف نماید.

قبل از این دیدار مس کرمان  با ۵ گل پدیده ملک شاهی ایلام را برده و سیراف هم با یک گل از سد خونه به خونه بابل گذشته بود.

سرمربی تیم سیراف کنگان قبل از دیدار با تیم مس کرمان در جام حذفی کشور گفت : خوشبختانه شرایط مناسبی برای بازی امروز با مس کرمان داریم و امید می رود با روحیه بالای بازیکنان بتوانیم سربلند از میدان مسابقه خارج شویم 

احسان رحیمی گفت: از میان بازیکنان فقط جواد بلوچ خو دفاع وسط تیم دچار مصدومیت شده است که انتظار می رود برای بازی امروز شرایط لازم را پیدا کند

وی افزود: تا پیش از این دیدار تمرینات تیم به صورت منظم انجام شده و از آمادگی بسیار بالایی برخورداریم .

وی سطح توقع مردم از تیم سیراف کنگان را بالا دانست و گفت: هر چند توقع مردم از تیم سیراف بالا رفته است ولی رقابت با تیمی که سالها در لیگ برتر و مسابقات باشگاه های آسیایی بازی کرده است بسیار سخت است ولی به عنوان نماینده استان در مسابقات جام حذفی بایستی به شایستگی از این امر دفاع کنیم.

رحیمی با اشاره به شکست تیم مس کرمان در مسابقات جام حذفی سال قبل از سیراف کنگان گفت: این تیم با هدف انتقام و جبران شکست سال قبل با تمام قدرت وارد میدان خواهد شد و ما نیز چیزی برای از دست دادن نداریم و تمام توان خود را برای نمایش یک بازی خوب و هدفمند به کار خواهیم بست.

وی گفت: ۲ بازی اخیر تیم مس را بررسی و آنالیز کرده ایم و ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها برنامه ریزی خوبی انجام شده است .

وی افزود: امروز با سیستم ۴-۲-۳-۱ به مصاف تیم میزبان خواهیم رفت و امیدواریم نتیجه بگیریم .

رحیمی گفت: اگر واقع بینانه به این دیدار نگاه کنیم ؛ نصف قرارداد یکی از بازیکنان آنها هزینه یک فصل ما است و امیدواریم مردم شریف شهرستان کنگان و بندر سیراف در حد توان مان از ما انتظار داشته باشند.

وی با تقدیر از حمایت همه جانبه مسئولان و مدیران شهرستان کنگان و بندر سیراف گفت: با دست خالی به نبرد تیم ها میرویم و این دیدار نبرد بین امید و انگیزه با تجربه و امکانات است .

وی گفت: هدف اصلی تیم ما لیگ برتر استان بوشهر است و تمام برنامه های ما روی آن مسابقات است .

سرپرست تیم سیراف نیز در گفتگو با خبرنگار ثلاث ابراز داشت : تیم سیراف کنگان، جوان ترین و بومی ترین تیم در سطح استان است .

محمد اندرم گفت: قبل از حضور در کرمان دیدار های خوبی انجام داده ایم و خوشبختانه تیم از وضعیت خوبی برخوردار است .

وی گفت: متاسفانه آقای جواد بلوچ خو از بازیکنان کلیدی تیم که قبلا از ناحیه ستون فقرات دچار آسیب دیدگی بود، مصدوم شده است و امیدواریم با تلاش پزشکان به این دیدار حساس برسد.

وی افزود: اگر با تلاش تیم موفق به شکست مس کرمان شویم؛ حریف بعدی ما داماش گیلان خواهد بود که در سال قبل هم همین اتفاق رخ داد ولی تیم سیراف در مقابل داماش شکست خورد .

اندرم گفت: این دیدار برای ما مانند بازی دو سر برد است و مطمئناً شکستی برای ما در کار نخواهد بود و بازیکنان ما از این دیدار تجربه خوبی کسب خواهند کرد.

سرپرست تیم سیراف کنگان گفت: از مسئولین تقاضا داریم در ادامه ما را همراهی کنند و اجازه ندهند مشکلات مالی تیم سیراف کنگان را شکست دهد.

وی با ابراز گلایه از صنعت عظیم پارس جنوبی مستقر در شهرستان کنگان گفت: علیرغم استقرار صنایع عظیم پارس جنوبی در چند کیلومتری سیراف متاسفانه حمایت قابل قبولی در قالب اسپانسر از این مجموعه صورت نگرفته است و تنها حامی مالی ما شورا و شهرداری سیراف بوده که جا دارد از شهردار، فرماندار شهرستان و مدیران ورزشی و سایر روسای ادارات تشکر ویژه ای داشته باشم.

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن