بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 5171
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 9 مهر 93 8:55 ق.ظ

مدیرعامل مخابرات بوشهر:

تلفن های ثابت بوشهر از ۱۶ مهرماه ۸ رقمی می شوند+عکس

ثلاث:طرح هم‌کد سازی تلفن‌های ثابت استان بوشهر ساعت ۲۲ مورخ ۱۶ مهر ماه اجرا می‌شود که با اجرای آن کد تلفن‌های ثابت این یکسان خواهد شد.

ثلاث: مدیر عامل شرکت مخابرات بوشهر گفت: طرح هم‌کد سازی تلفن‌های ثابت استان بوشهر ساعت ۲۲ مورخ ۱۶ مهر ماه اجرا می‌شود که با اجرای آن کد تلفن‌های ثابت این یکسان خواهد شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از خلیج فارس؛ حمیدرضا بحرانی در نشست باخبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در اجرای این طرح شماره تلفن‌های ثابت استان از هفت به هشت رقم افزایش می‌یابد و کد بین شهری نیز حذف می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر با بیان اینکه ۰۷۷ کد بین استانی برای بوشهر تعیین شده، گفت: قبل از این کد ۰۷۷۱، ۰۷۷۲ و ۰۷۷۳ بود که اکنون همگی آنها حذف و ۰۷۷ تعیین می‌شود.

بحرانی خاطر نشان کرد: مشترکان تلفن ثابت در استان برای اطلاع از شماره تلفن جدید خود  می‌توانند با شماره ۱۱۸ یا ۳۶۶۶ تماس بگیرند.

وی، با اشاره به اجرای طرح هم‌کدسازی تلفن ثابت هزینه‌های مکالمات کاهش می‌یابد گفت:  با اجرای این طرح هزینه هر دقیقه در مکالمات استان بوشهر ۳۰ ریال و بین استانی ۳۳ ریال تعیین شده که نسبت به قیمت‌های قبل کاهش دارد.

به گفته وی اکنون ۳۵۰ هزار  شماره تلفن منصوب در استان بوشهر وجود دارد که ۳۰۰ هزار تلفن آن دائر و فعال است.

 

 

* متولی اینترنت در این استان فقط  شرکت مخابرات نیست بلکه یک مجموعه در ارائه خدمات آن دخیل هستند و شرکت زیر ساخت متولی امر انتقال اینترنت و پهنای باند به استان بوشهر است.*ظرفیت پهنای باند استان از اسفند سال گذشته تاکنون دو برابر شده است که با برنامه های در دست اجرا به زودی این ظرفیت سه برابر می شود.*بسیاری ازمشترکان از شرکت های خصوصی خدمات اینترنت را دریافت کرده اند که دراین زمینه مخابرات استان پاسخگو نیست و ما تنها به مشترکانی که خدمات اینترنت را از مخابرات دریافت می کنند پاسخگو هستیم.* بررسی ها نشان می دهد که قطعی اینترنت در پاره ای از موارد از شبکه اینترنت نیست و  گاهی به تجهیزاتی که مشترکان در منازل و یا محل کار خود استفاده می کنندبرمی گردد که حتی خود نیز آز آن بی اطلاع هستند و در نتیجه مشکل را به شبکه مخابرات ارتباط می دهند.

* شرکت مخابرات استان تلاش می کند که به بهترین نحو خدمات وسرویس دهی به مشترکان مخابرات استان ارائه کند که نظرسنجی و تحقیقات میدانی نشان می دهد که در این زمینه موفق بوده است هر چند منکر زحمات شرکت زیرساخت در این زمینه نمی شویم.

* ازساعت ۲۲روز ۱۶ مهر امسال همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر طرح  هم کدسازی تلفن های ثابت آغاز می شود.

*دراین طرح کدهای بین شهری ۰۷۷۱،۰۷۷۲ و۰۷۷۳به ۰۷۷ تغییر می کند و  شماره های هفت رقمی تلفن های ثابت دراستان نیز هشت رقمی می شود.

* برای اطلاع از تغییرات اعمال شده بر روی شماره های ثابت خود و دیگر مشترکان تلفن ثابت، با ۱۱۸ یا شماره۳۶۶۶ تماس گرفته و شماره جدید مورد نظر را دریافت کنند و یا به سایت شرکت مخابرات استان بوشهر به آدرس WWW.BUTC.IR و یا ادارت و مراکز مخابراتی محل سکونت خود در استان بوشهر مراجعه کنند.

*با آغاز این طرح برقراری ارتباط با تلفن ثابت آسان تر می شود و در مدیریت هزینه ها نیز شاهد همسان سازی تعرفه ارتباط در کل استان می باشیم.

* این طرح در۵۱ مرکز شهری و ۱۶۴ مرکز روستایی درشهرستانهای بوشهر، تنگستان ،دشتستان، دشتی ، دیر ، کنگان ، عسلویه ، جم ، گناوه و دیلم اجرا می شود.

* نصب دکل های مخابرات درهر نقطه شهری و روستایی در کل دنیا مرسوم است و با توجه به گسترش شهرها و ساخت مسکن های جدید برای کاهش بار ترافیکی پس از جانمایی  و شناسایی دقیق اقدام به نصب این دکل ها در استان می کنیم.

* با وجود این که گسترش پوشش تلفن ثابت از لحاظ اقتصادی مطلوب نیست اما شرکت مخابرات استان در راستای تامین نیازهای مردم در زمینه استفاده از تلفن ثابت و اینترنت بر خود لازم دانسته که به عنوان یک وظیفه برای ارائه خدمت به مردم بدنبال افزایش دامنه شبکه تلفن ثابت باشد .

* هر چند به دلایلی که بیشتر ناشی از فرابخشی است مشکلات و ضعف هایی در زمینه توسعه تلفن ثابت وجود دارد اما در خیلی از نقاط شهر بوشهر مشکل شبکه وجود ندارد به گونه ای که خیابان امام خمینی (ره ) و بهشت صادق در برنامه گسترش پوشش تلفن ثابت قرار گرفته است.

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن