بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53430
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 23 اسفند 97 6:42 ق.ظ

آخرین نشست دوشنبه ادبی کنگان در سال۹۷ برگزار شد

ثلاث – اخرین نشست دوشنبه ادبی کنگان درسال نود و هفت در کتابخانه غدیر

اخرین نشست دوشنبه ادبی کنگان درسال نود و هفت در کتابخانه غدیر به همت دبیرخانه دوشنبه ادبی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور کتابخانه های شهرستان با حضور شاعران و نویسندگان کنگان، دیر، گله دار، دشتستان و همچنین با حضور گسترده علاقمندان به حوزه ادبیات برگزار شد. مختارزاده دبیر انجمن ضمن تقدیر از فعالیت اعضا انجمن که موجب طرح نام شاعران و نویسندگان کنگانی در محافل استانی و کشوری شده، اظهار داشت :  مطمئنا جوانان و نوجوانان و این انجمن درحوزه های مختلف نوشتاری و گفتاری به ویژه مسائل اجتماعی و فرهنگی، حرف های زیادی در اینده نه چندان دور در سطح کلان خواهند داشت.

مختارزاده همچنین اظهارداشت : لازمه توسعه همه جانبه شهرستان رشد توسعه فرهنگ همپای رشد اقتصاد خواهد بود که لازمه اش حضور خودجوش اهالی قلم و علاقمندان درهر سن و سال با نگرش های مختلف و معتقد به ارتقا سطوح مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و حمایت مسولین دراین زمینه است.
دراین مراسم برنامه های مختلفی از جمله شعرخوانی، داستان خوانی، شاهنامه خوانی، اجرای قطعات موسیقی سنتی، رونمایی کتاب و تقدیر از پنج پیشکسوت ادبی شهرستان انجام گرفت.

شهردارکنگان، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، اقایان طه دشتی و نادراحمدی از اعضای شورای شهر کنگان حضور داشته و هدایای شرکت کنندگان را اهدا نمودند.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن