بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55759
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 5 مرداد 98 8:41 ق.ظ

منتظر روزهای خوب شاهین در لیگ برتر باشید

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: شاهین بوشهر با جوانان جویای نامی که دارد، در لیگ برتر روز‌های خوبی خواهد داشت.

 عبدالله ویسی که دیشب تیمش در دیدار نهایی جام شهدا مقابل سایپا باخت و نائب قهرمان شد، در جمع خبرنگاران از بازی شاگردانش ابراز رضایت کرد و افزود: فوتبال زیبایی بود. خودم لذت بردم. تیم ما فوق العاده بازی کرد. از بازیکنان راضی هستم و امیدوارم در لیگ هم بتوانیم همین طور بازی کنیم.

وی ادامه داد: کاش هواداران پرسپولیس این بازی را تماشا می‌کردند. دو تیم خیلی خوب بازی کردند.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر درباره حضور دوباره‌اش در لیگ برتر، بیان کرد: من مربی حرفه‌ای هستم. شاید یک ماه باشم یک ماه هم نباشم. وقتی هستم با تمام وجودم کارم را انجام می‌دهم و می‌خواهم از کاری که می‌کنم لذت ببرم.

ویسی درباره شرایط تیم شاهین  شهرداری بوشهر، گفت: با بودجه بسیار کمی تیم را آماده کردیم. فکر کنم کمترین بودجه را در لیگ داریم. شاید قرارداد بازیکن یک تیم بالا با کل بودجه تیم ما برابر باشد. امیدوارم مسئولان بودجه‌ای را که مشخص کرده‌ایم، تامین کنند.

ویسی بیان کرد: جوانان جویای نامی به تیم شاهین آورده‌ایم که می‌خواهند کار بزرگی انجام دهند. ولی حوصله و تحمل می‌خواهد. روز‌های سختی پیش روی ما است، اما این روز‌ها را پشت سر می‌گذاریم و به مردم و مسئولان بوشهر قول می‌دهم با تمام وجود از نام این تیم دفاع کنیم.

وی مشکل اصلی تیمش را مالی عنوان کرد و گفت: مسئولان کمک کنند من هم با تمام وجود کار می‌کنم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر درباره رفتنش از این تیم، نیز گفت: در هر خانواده و باشگاهی این مشکلات وجود دارد. تیم ما زیر نظر شهرداری و شورای شهر است. شورای شهر بوشهر ۹ عضو دارد که هر کدام یک تفکر دارند، همچنین پنج عضو هیات مدیره، یک مدیرعامل و دو سرپرست هم در تیم داریم که اگر قرار باشد هر کس حرفی بزند و من به آن توجه کنم کار پیش نمی‌رود. باید بگذارند کارمان را انجام دهیم. سوء تفاهمی پیش آمد که حل شد و امیدواریم به ما کمک کنند بتوانیم در لیگ برتر نماینده شایسته‌ای برای بوشهر باشیم.

وی با اشاره به موفقیت‌هایی که در کارنامه‌اش دارد، بیان کرد: با جوانان فولاد در سال ۸۳ قهرمان شدیم، با صبا آسیایی شدیم، با استقلال خوزستان قهرمان شدیم و با شاهین هم به لیگ برتر آمدیم و مطمئن باشید با این تیم در لیگ برتر روز‌های خوبی خواهیم داشت.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن