بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58231
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 10 دی 98 11:46 ب.ظ

دومین گردهمایی کانون مدیران و متخصصان صنعت نفت استان بوشهر برگزار شد

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: توانمندسازی نیروی انسانی به عنوان محور توسعه پایدار استان بوشهر یک ضرورت است.

مهرداد ستوده بعد از ظهر سه‌شنبه در دومین گردهمایی کانون مدیران و متخصصان صنعت نفت استان بوشهر ضمن قدردانی از تشکیل این کانون و تقدیر از اقدامات صورت گرفته تاکنون، بر لزوم توجه بیشتر به توانمندسازی نیروی انسانی به عنوان محور توسعه پایدار استان تاکید کرد.

وی بر لزوم تشکیل کارگروه‌ها و نشست‌های تخصصی با همه ظرفیت‌های ملی و استانی تاکید کرد و ادامه داد: برای کانون در مسیر پیش رو آرزوی موفقیت داریم و حمایت لازم صورت خواهد گرفت.

ایجاد همدلی و همگرایی بین متخصصان و نخبگان صنعت نفت استان، از مهم‌ترین دستاوردهای کانون از بدو تأسیس تاکنون بوده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای گسترش آن با استفاده حداکثری از سرمایه‌های ملی با سایر حوزه‌های تصمیم‌گیر استان و کشور ادامه خواهد یافت.

کانون مدیران و متخصصان صنعت نفت استان بوشهر با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های علمی-تخصصی موجود و همچنین در راستای بیانات مقام معظم رهبری در بیانه گام دوم انقلاب تشکیل شده و هدف وجودی این کانون ایجاد همدلی، هم‌گرایی و در نهایت هم افزایی بین مدیران، متخصصان، نخبگان استانی، منطقه‌ای و ملی در یک بستر علمی پژوهشی در راستای توسعه ایران اسلامی و استان بوشهر سربلند است.

این کانون با تدوین چشم‌انداز، اهداف و برنامه‌های استراتژیک بنا دارد با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و جذب حداکثری نخبگان ملی، استانی و منطقه‌ای، در سطح استان و مناطق پیرامونی با ارائه طرح‌های دانش بنیان، نقش مؤثری در رشد و توسعه پایدار این مناطق ایفا کند.

کانون همچنین ضمن تدوین برنامه‌های میان مدت و بلند مدت، سعی دارد در حوزه آموزش، پژوهش، توانمندسازی سرمایه‌های انسانی و تسهیل اشتغال جوانان فعال بوده و با برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندساز، ایجاد ارتباط مؤثر بین صنعت و دانشگاه، انتشار نشریه فنی و تخصصی صنعت نفت در سطح استان و همچنین برگزاری و میزبانی از همایش‌ها و سمینارهای استانی و ملی بتواند در این امر نقش تأثیرگذاری داشته باشد.

دومین گردهمایی کانون مدیران و متخصصان صنعت نفت استان بوشهر (پیشگامان انرژی و توسعه بوشهر) در شهر جم برگزار شد. این گردهمایی به مناسبت ارائه گزارش عملکرد شش ماهه کانون و دریافت انتقادات و پیشنهادات اعضا و بررسی اقدامات و اهداف پیش رو تشکیل شد.

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن