بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58263
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 14 دی 98 7:15 ب.ظ

شهید قاسم سلیمانی از نگاه مسئولین استانی

ثلاث- پس از انتشار خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش، موجی از اندوه سراسر ایران اسلامی و برخی کشور های همسایه را فرا گرفت. البته این اتفاق به همان اندازه و حتی بیشتر از آنکه تلخ و غمناک بود، عزم، اراده و اتحاد مردم را برای مقابله با استکبار جهانی استوار تر نمود.

 

به گزارش ثلاث،  پس از انتشار خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش، موجی از اندوه سراسر ایران اسلامی و برخی کشور های همسایه را فرا گرفت. البته این اتفاق به همان اندازه که تلخ و غمناک بود، عزم و اراده و اتحاد مردم را برای مقابله با استکبار جهانی استوار تر نمود.

در ادامه بخشی از اظهارات مسئولین منطقه در خصوص شهادت سردار سلیمانی را بخوانید:

 

 

 ** عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر :  سردار شجاع و سرافراز انقلاب و اسلام و ایران، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت و فداکاری در راه اعتلای اسلام و قرآن، تلاش و مجاهدت در دوران دفاع مقدس، دفاع از مردم مظلوم منطقه در مبارزه با تروریست‌های داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

  

** سکینه الماسی، نماینده مردم جنوب استان بوشهر: امروز سر دمداران دولت جنایتکار آمریکا مسرور از رسیدن به آرزوی دیرینه خود و شهادت رساندن حاج قاسم هستند، اما غافل از آنکه هر قطره از خون حاج قاسم، در رگهای هزاران جوان مومن و انقلابی این مرز و بوم خواهد جوشید و عواقب این جنایت آشکار،  متوجه عاملین آن خواهد بود.

 

 ** سید علی پاک نژاد،  فرماندار شهرستان کنگان: شهادت اسطوره ایمان ، ایثار، مقاومت و پایداری موجب تولد هزاران هزار اسوه واسطوره مقاومت درجهان اسلام گردید و خروش طوفانی دیگر بر کنگره های مستکبران امپریالیسم صهیونیسم شد.

 

** حجت الاسلام و المسلمین محمود محمودی  ، امام جمعه کنگان: سلیمانی رفت اما سلیمانی ها راه او را ادامه خواهند داد. شهادت سپهبد سلیمانی فصل جدیدی در اوج گیری جبهه مقاومت و موجب اتحاد جهان اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی خواهد شد. دشمنان بدانند مکتب خمینی و خامنه ای، سلیمانی ها دارد و به فضل الهی دشمن بزودی نتیجه جنایت هولناک و ددمنشانه خود را خواهد دید.

 

 

 ** روابط عمومی نهاد نماز جمعه جم : حقیقتاً خون حاج قاسم مایه حیات جهان اسلام خواهد بود. جبهه مقاومت از این بعد، با اقتدار و انگیزه بیشتری علیه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها وارد عمل می‌شود. آمریکایی‌ها من بعد نه در خلیج فارس که در هیچ کجای عالم دیگر امنیت نخواهند داشت.

 

 

** کانون مدیران و متخصصان صنعت نفت استان بوشهر: ان شاءالله به جد و جهد و سعی بلیغ همه آزادی خواهان جهان، پرچم و بیرق تظلم خواهی شهید قاسم سلیمانی، بیش از بیش برافراشته خواهد شد.

 

** کنگونی اصل، عضو شورای شهرستان کنگان: بی شک از این پس امریکای خبیث و سر سپردگانش در منطقه، لحظه ای ارامش نخواهند داشت و طومار همه انها برای همیشه توسط هزاران سلیمانی دیگر اعم از رزمندگان شیعه و سنی جهان اسلام در هم پیچیده خواهد شد؛ الله واکبر والعزه للاسلام

 

 

** حجت الاسلام شیخ موسى احمدى، نماینده سابق مردم جنوب استان بوشهر: بی شک جواب سال ها مجاهدت آن عزیز سفر کرده چیزی جز شهادت نمی توانست باشد.

 

** روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان:  عمرش را با مجاهدت و ایثار و تمام ثانیه ها یش را در راه ایستادگی علیه ظلم و بی عدالتی داد…براستی که غیر از شهادت هیچ سرنوشتی سزاوار فرزندان امام نیست و نبوده است …

 

 

** دکتر حسن حیدری، رئیس بیمارستان کنگان:  امروز اگر خبر شهادت مالک اشتر زمان، ما را اندوهگین و محزون ساخت اما بدانیم که این جبهه، هزاران مالک دارد؛ مبادا سست یا نا امید شویم.

 

 

** ستاد نمازجمعه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر:  او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود.

 

** سید احمد موسوی پور، دادستان شهرستان کنگان: نام بلند ایشان با مجاهدت و رشادت در راه مکتب سیدالشهدا(ع) شناخته می شود. روحش شاد و راهش پر رهرو.

 

** عسکر جلالیان، نماینده پیشین مردم جنوب استان بوشهر در مجلس:  ضمن محکومیت این حرکت جنایتکارانه، شهادت سرباز ولایت، سردار رشید حاج قاسم سلیمانی را خدمت مقام معظم رهبری، جبهه مقاومت و ملت ایران تسلیت عرض می نماییم، ان شاالله راه او ادامه خواهد داشت.

 

 

** روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بنک:  شهادت مرد میدان جهاد و مبارزه، مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های جنگ با کفار و تروریست‌ها، سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و قهرمان نیروی قدس را به مسلمین جهان اسلام تسلیت عرض می‌ نماییم.

 

 

** عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، رئیس هیئت افتا و شورای پاسخگویی به مسائل شرعی اهل سنت استان بوشهر و امام جمعه موقت اهل سنت کنگان:   خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابوالمهدی توسط بالگردهای آمریکایی در عراق، یعنی اینکه نقشه‌های آمریکایی و صهیونیستی در منطقه به جایی نرسیده و آنها مجبور شده‌اند دست به این جنایت بزنند. خون حاج قاسم مایه حیات مجدد اسلام و جبهه مقاومت خواهد بود. جبهه مقاومت از این بعد، با اقتدار و انگیزه بیشتری علیه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها وارد عمل می‌شود. یقین بدانید آمریکایی‌ها دیگر به آخر خط رسیده‌اند و بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد.

 

 

  ** شورای اسلامی شهر سیراف:  سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی به درجه رفیع شهادت نائل شد و به آرزوی دیرینه اش رسید شهادتت مبارک ای سردار رشید اسلام.  مردن زیبنده شما نبود ای خارچشم دشمنان اسلام؛ پس آن چیزی که همیشه ورد زبانت بود و آرزو می کردی که خدایا مارا با دوستان شهیدمان محشور کن خداوند شهادت را ارزانی شما کرد، شهادتت مبارک.

 

 

** علی شادمان ، رئیس شورای اسلامی پرک و عضو شورای شهرستان کنگان: بار دیگر تجاوز سخیفانه دولت جنایتکار آمریکا با نشان دادن چهره واقعی خود فاجعه آفرید و این بار مردم غیور ایران اسلامی را  در سوگ مجاهد خستگی ناپذیر اسلام داغدار نمود و گام هایمان را در این راه استوار تر همیشه…

 

 

** شیخ محمد جمالی امام جمعه سنت شهرستان کنگان:  استکبار جهانی بداند که این مرز و بوم لبریز از سلیمانی هاست و انشاءالله بزودی شاهد انتقام سخت و نابود کننده از سوی جبهه مقاومت اسلامی خواهیم بود ، چون نبرد ما نبرد حق و باطل است و این مبارزه تمام شدنی نیست .

 

 

** دفتر امام جمعه و ستاد برگزاری نماز جمعه بندر سیراف:  اقدام بزدلانه آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن آن سردار مظلوم و همرزمان شهید ایشان را محکوم می نماییم. دشمنان اسلام بدانند اگر امروز توانستند سردار سلیمانی را از این ملت بگیرند نخواهند توانست راه آن شهید والامقام را از ما بگیرند.

 

** مجموعه خبری ثلاث : بدون شک به شهادت رساندن سردار سلیمانی موجب اتحاد بیشتر مردم ایران و مسلمانان جهان شد. کشور ایران، با اتکا به خداوند منان و مردم، قدرتی فرارتر از تصور ابرقدرت های جهان دارد.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن