بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58965
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 12 اسفند 98 5:57 ب.ظ

روابط عمومی شهرداری و شورای بندر کنگان ؛

یادداشتی در خصوص خبر بازداشت ۲ کارمند شهرداری کنگان

یادداشتی در خصوص برخی مسائل اخیر شهرداری بندر کنگان ، که توسط واحد روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بندر کنگان به آن پاسخ داده شد.

یادداشتی در خصوص برخی مسائل اخیر شهرداری بندر کنگان ، که توسط واحد روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بندر کنگان به آن پاسخ داده شد.
متن این به شرح زیر است 👇🏻

🌷 بسم الله الرحمن الرحیم🌷

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا کَثِیرًا مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ…
از گمان بد بپرهیزیم همانا بعضی گمان ها ی بد گناه به حساب می آید…
(سوره حجرات – آیه ۱۲)

چند روزی است که فضای مجازی متاثر از خبر بازداشت دو کارمند شهرداری بندر کنگان است.
در تاریخ بیش از ۴۰ ساله انقلاب اسلامی همواره شاهد فراز و نشیب‌های بسیاری بوده‌ایم و در سال‌ها و ماه‌های مختلف با حوادث ناخواسته زیادی مواجه شده‌ایم که لازم است به‌عنوان کسی که دغدغه این نظام و انقلاب را داریم جنبه‌های درس‌آموز آن را فرا بگیریم و در نظام سیاست‌گذاری خود اعمال کنیم.
همه دستگاه‌ها و نهادهای ما دارای وظایف و کارکردهای مختلفی هستند که ممکن است در انجام آن ضعف‌ها و یا اشتباهاتی صورت بگیرد.
نکته قابل تامل در این رابطه بحث تعمیم این تخلف به مجموعه خدوم شهرداری و نیروهایی است که خالصانه و صادقانه برای شهر و شهرداری آستین همت بالا زده و با همه مسائل و مشکلات و تنگناها وظیفه محوله را انجام می دهند.
شهرداری کنگان ضمن تاکید بر تلاش برای دفاع از حقوق شهروندان بر اساس تعهد اخلاقی و اداری و در چارچوب قانون و قوانین موضوعه در شرایط خاص کنونی ، خود را بیش از هر زمان موظف به حفظ آرامش و پیگیری امور از راه‌های قانونی می‌داند و خود مجموعه در این راستا همکاری های خوبی با دستگاههای نظارتی و قانونی انجام داده اند.
شهرداری کنگان بویژه در سالهای اخیر (در دو سال گذشته) نشان داده در مبارزه با فساد دغدغه‌مند و جدیت دارد و فساد ستیزی را به عنوان اصلی اساسی و غیر قابل عدول برای اصلاح امور و زنده نگه داشتن امید در دل مردم لازم می‌داند.
اقدامات مختلف شهرداری از جمله شفافیت در برگزاری مزایده ، مناقصه ، قراردادها و مانند آن گواهی محکم بر عزم و اراده مجموعه مدیریت شهری در شفاف سازی و پاسخگویی دارد.
بر این مبنا شهرداری ؛ از هر گونه اقدام در مقابله با فساد در هر سطحی استقبال کرده و قدردان تلاش‌های برمدارعدالت وانصاف و در چارچوب قانون می باشد.
مضاف بر آن شهرداری کنگان در خصوص بازداشت دو نفر از پرسنل شهرداری (که تخلفات آنها مربوط به سال های اخیر نمی باشد) ، منتظر طی شدن فرآیند و نظر مراجع نظارتی و قضایی می‌باشد.
ما ضمن آنکه قدردان زحمات افراد و دستگاه‌های مختلف هستیم ، مجددا بر لزوم برخورد قاطعانه با هر نوع فساد و یا مفسدی توسط دستگاههای نظارتی تاکید می نماییم.

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. ناشناس says:

    سلام چرا ترجمه ایه رو به نفع خودشون تحریف کردند. دروغ پراکنی تا کی اخه

  2. ناشناس says:

    با سلام
    وضع الان شهرداری کنگان هم خیلی بهتر نشده و نظارت دستگاه های نظارتی و سازمان بازرسی کل کشور را مطلبد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن