بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59187
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 28 اسفند 98 2:20 ب.ظ

در آخرین روزهای سال 98 ؛

نشست صمیمی فرماندارکنگان با رسانه ها برگزار شد / با روش های جدید به مقابله با کرونا می رویم

به گزارش خبرنگار ثلاث؛ نشست آخر سال فرماندار شهرستان کنگان با حضور رسانه های شهرستان کنگان برگزار شد. این نشست که قرار بود به توضیح پیرامون مسائل مختلف شهرستان اختصاص یابد، سمت و سوی دیگری گرفت و اکثر گزارش ها و سوالات پیرامون کرونا بود.

به گزارش خبرنگار ثلاث؛ نشست آخر سال فرماندار شهرستان کنگان با حضور رسانه های شهرستان کنگان برگزار شد. این نشست که قرار بود به توضیح پیرامون مسائل مختلف شهرستان اختصاص یابد، سمت و سوی دیگری گرفت و اکثر گزارش ها و سوالات پیرامون کرونا بود.

در ابتدای نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان با ارائه گزارش از فعالیت رسانه ها اظهار داشت : نقش رسانه ها در شهرستان بسیار اثر گذار بوده است و خوشبختانه طی چند سال اخیر تعداد رسانه های ما افزایش خوبی داشته اند و این روند ادامه دار نشان از افزایش مطالبه گری مردم است.

رضا مختارزاده گفت : همچنین با توجه به افزایش تعداد رسانه های شهرستان کنگان درخواست ایجاد نمایندگی خانه مطبوعات به استان داده ایم و امید است این موضوع به زودی انجام شود.

فرماندار شهرستان کنگان نیز در این نشست با اشاره به اتفاقات رخ داده در سطح کشور طی چند ماه اخیر اظهار داشت : خوشبختانه پروژه های دهه فجر به بهره برداری رسید و سعی بر این بود که فرایند افتتاح پروژه ها و بهره برداری از آنها در خارج از وقت اداری باشد که مردم متحمل سختی نشوند.

پاکنژاد گفت: از حضور مدیران غیر مرتبط با مراسم افتتاح هر پروژه جلوگیری کردیم ؛ چون مخالف چنین حرکات پوپولیستی هستم.

وی گفت: خوشبختانه انتخابات ۹۸ نیز با مشارکت گسترده کاندیداهای مجلس شورای اسلامی برگزار شد که به جرات می توان این حضور را بیشترین در چند سال اخیر دانست؛ هر چند در ادامه راه عده ای از حضور در انتخابات بنا به دلایل مختلف انصراف دادند، ولی انتخابات به بهترین شکل برگزار شد و حتی یک کاندیدا نیز اعتراضی بر روند برگزاری انتخابات نداشت و این نشان از مدیریت خوب مجموعه ستاد انتخابات بود که به ثمر نشست.

وی افزود : رای من و هیچ یک از معاونین برای کسی مشخص نبود و هیچ جانبداری از کاندیدایی صورت نگرفته است تا انتخابات در آرامش کامل و به بهترین شکل برگزار شود.

فرماندار شهرستان در ادامه به گسترش بیماری کرونا در سطح کشور اشاره کرد و اظهار داشت : از روز اول انتشار خبر کرونا در سطح کشور، ستاد مقابله با بیماری کرونا تشکیل شد و سعی ما بر رعایت اصول بهداشتی و مقابله با این ویروس طبق دستورالعمل ها بود .

پاکنژاد گفت: کارهای بسیار خوبی انجام شد و دلیل اینکه وضعیت شهرستان کنگان همچنان سفید است، نشان از عملکرد خوب ستاد مقابله با ویروس کرونا دارد.

وی گفت: دغدغه های مردم را رصد و نظرات آنها را در فضای مجازی دنبال می کردیم و سعی بر پوشش نواقصات با توجه به ظرفیت هایی موجود، داشتیم .

وی افزود: حضور مردم به صورت خودجوش در کنترل شرایط و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا قابل تقدیر است و جا دارد از آنها تشکر ویژه ای داشته باشم که با پیوستن به پویش در خانه می مانیم، همکاری خوبی داشتند.

نقش رسانه های مجوز دار نیز در شرایط مختلف کشور بسیار اثر گذار بوده است و خوشبختانه همواره مسیر اطلاع رسانی اخبار موثق را دنبال کرده اند و اطلاعات درست و صحیح را به مردم منتقل کرده اند. رسانه ها به افکار عمومی جهت می دهند و شور و نشاط اجتماعی را به جامعه تزریق می کنند .

فرماندار کنگان در ادامه از مشارکت گروه های جهادی مردمی، شرکت ها و پتروشیمی ها و پالایشگاه های مستقر در منطقه و دستگاه های نظامی و انتظامی تقدیر کرد . اظهار داشت : ضدعفونی شهر را به روش های نوین ادامه خواهیم داد و در فاز ۱۲ به زودی دستگاه مه پاش ساخته خواهد شد و در اختیار شهرستان قرار خواهند داد و همچنین چندین دستگاه برای ضدعفونی بهتر منطقه اختصاص خواهد یافت.

وی گفت: اصناف همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشته اند و اتاق اصناف شهرستان کنگان نیز برای مشارکت صنوف در طرح تعطیلی کسب کارها، بسته های حمایتی در نظر گرفته است که جای تقدیر دارد.

پاکنژاد گفت: به شهرداری ها پیشنهاد خواهیم داد که پس از این شرایط حاکم بر منطقه؛ هر چند وقت یک بار شهر را ضدعفونی و گندزدایی کنند تا میزان بیماری های عفونی کاهش یابد.

وی در انتها وعده گفتگوی زنده با مردم از طریق رسانه ها را داد.

 

 

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن